آشنایی با ستارگان مشهوری که جزیره شخصی دارند!

در این مطلب سلبریتی هایی معرفی می شوند که بسیار ثروتمند هستند و صاحب یک یا چند جزیره شخصی می باشند.

آشنایی با ستارگان مشهوری که جزیره شخصی دارند!
کد خبر : ۶۸۵۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ بی شک داشتن جزیره ای ساکت و آرام و پناه بردن به خلوتی امن آن در هیاهو و شلوغی های دنیای امروز، آرزوی بسیاری از افراد است.

گرچه برای بسیاری از مردم داشتن جزیره ای شخصی فقط در حد یک رویا و فانتزی دور از دسترس است اما افراد سرشناس و معروفی در دنیای سیاست، بازیگری، ورزش، اقتصاد و… وجود دارند که هر کدام دارای یک یا چند جزیره شخصی می باشند.

بیشتر بخوانید: تصاویر لو رفته از دکوراسیون خانه "ریحانا"؛ مجلل و منحصر به فرد

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دیکاپریو یکی از افراد معروفی است که خودش جزیره دارد. او جزیره ای را در ساحل بلیز در سال 2005 با تمام گیاهان و درختان اطرافش خریداری کرد. او خودش طرفدار محیط زیست است.

در این مکان هیچ جزیره دیگری وجود ندارد که مثل این جزیره فضای کافی برای ساخت یک فرودگاه را داشته باشد.

تیم مک گراو و فیث هیل

این زوج ثروتمند و پول دار در سال 2003 صاحب یک جزیره شدند؛ جزیره ‌ای که داخل آن یک بنای 15 هزار متر مربعی ساختند و در تعطیلات با دوستانشان به این جزیره می روند که در گینت پالترو است. محاسبات نشان می‌ دهد که قیمت این جزیره بیش از 35 میلیون دلار است.

دیوید کاپرفیلد

در سال 2006 گروهی از جزیره ها به نام باهاما بودند که اکنون هر کدام حدود 50 میلیون دلار قیمت دارند و یکی از آنها متعلق به دیوید کاپرفیلد شد. این جزیره در میامی است و یکی از گران قیمت ترین جزیره ها به حساب می آید.

دیوید کاپرفیلد، صاحب چهار جزیره است، البته او بیشتر اوقات فراغتش را در جزیره ماشا می گذراند، او آب های جزیره را سرچشمه جوانی می نامد و زیبایی جزیره را نفسگیر و فرازمینی می داند.

جانی دپ

جانی دپ هم جزء آن دسته از افرادی بود که یکی از جزایر باهاما را در سال 2004 خریداری کرد که جزء گران قیمت ترین جزیره ها بود. زمانی که در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» ایفای نقش می کرد عاشق باهاما شد و اکنون صاحب چهار جزیره در قسمت های شمالی باهاما است که از زیباترین صخره های دریایی بهره مند است.

گزارشات حاکی از آن است که او در سال 2004 این جزیره را به قیمت 3.6 میلیون دلار خریداری کرده است.

مارلون براندو

این بازیگر محبوب و موفق؛ جزیره ای را در سال 1966 خریداری کرد که در آن زمان 270 هزار دلار بود اما اکنون قیمت عجیب و غریبی دارد. بچه های او زمان زیادی را در این جزیره سپری می‌‌ کنند که یک فضای بسیار جذابی را برای آن ها فراهم کرده است.

تایلر پری

این سلبریتی جزء آن دسته از افرادی است که در سال 2009 یک جزیره بزرگ خرید. کادوی تولدش به خودش بود. ظاهراً در آن زمان 7 میلیون دلار برای خریدن این جزیره هزینه کرده بود اما هنوز قیمت دقیق آن مشخص نیست. این کارگردان معروف، هواپیمای شخصی هم برای خودش دارد.

جورج کلونی

جورج کلونی و همسرش در کنار یکدیگر توانستند که یک جزیره خصوصی برای خودشان بخرند که مربوط به ساحلی واقع در لندن است که ظاهراً در سال 2014، 10 میلیون دلار بابت آن پول داده بودند.

مل گیبسون

این سلبریتی محبوب بعد از موفقیت در فیلمش؛ در سال 2004 جزیره ماگو را برای خودش خریداری کرد که در آن زمان 15 میلیون دلار بود و خبر آن بین مردم پیچید.

این جزیره یکی از بزرگترین جزیره های شخصی او یکی از جزیره های بزرگ جنوب اقیانوس آرام محسوب می شود و کاملا دست نخورده و خالی از سکنه است. مل گیبسون هم سعی کرده به جز یک ساختمان برای استفاده شخصی، باقی جاهای جزیره را بکر و دست نخورده نگه دارد.

جین هکمن

این سلبریتی تا به حال دو بار برنده جایزه اسکار شده است. او یک جزیره بسیار بزرگ بین کانادا و واشنگتن دارد. بعضی ها معتقدند که او جزیره اش را فروخته اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد آن وجود ندارد.

شکیرا

شکیرا خواننده معروف و مشهور همراه با پینک فلوید توانستند یکی از جزایر باهاما را خریداری کنند که ظاهراً 16 میلیون دلار آن را خریده اند.

بر گریلس

گزارشات نشان می دهد که این سلبریتی در سال 2001 یک جزیره ای بسیار بزرگ را خریداری کرد و به خاطر همین موضوع شهرتش افزایش پیدا کرد؛ جزیره ای که داخل دریایش دلفین های زیادی هم وجود دارند.

فرانسیس فورد کاپولا

کارگردان پدرخوانده همراه با خانواده‌ اش شش جزیره بسیار بزرگ در سراسر جهان خریداری کرده اند که سه مورد آن در آمریکای مرکزی است. هنوز محل دقیق جزیره اصلی آن ها مشخص نیست اما ظاهراً جزیره بسیار بزرگ و بکری است.

ادی مورفی

ادی مورفی بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، کمدین و خواننده آمریکایی است که صاحب بهشتی رویایی، یعنی جزیره روستر است که فقط چند دقیقه با ناسائو، پایتخت باهاما فاصله دارد و به جزیره ای دراز و کشیده معروف شده است.

بئاتریس بومورئو

این سلبریتی بعد از ازدواجش در سال 2015 مجموعه ای از 5 جزیره خصوصی را خریداری کرد که همه آنها به نام خود او است و اعضای خانواده اش، هم هرکدام مسئولیت مدیریت این جزیره ها را برعهده دارند و حتی عروسی او در جزایر خودش برگزار شد که به شدت باشکوه بود.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج صاحب جزیره کوچک لیف است که با داشتن نخل های خرما، سواحل شنی طولانی و یک برکه با آب بسیار زلال و شفاف که دست کمی از بهشت ندارد. این جزیره جزو جزیره های زنجیره ای اکزوما محسوب می شود و در نزدیکی جزیره خصوصی جانی دپ قرار دارد.

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون صاحب شرکت هواپیمایی «ویرجین آتلانتیک» جزیره ای شخصی در دریایی کارائیب دارد؛ او برای کارمندان خود نیز جزیره رویایی Jakepeace را خریداری کرده تا بعد از کار بتوانند در سواحل آن لذت ببرند.

کد خبر : ۶۸۵۴۰
0
۰
ارسال نظر