آریا کئوکسر کیست؟

آریا کئوکسر با شروع فعالیت خود در یوتیوب و طرز فکر نزدیکی که به ترندهای روز یوتیوب برای ساخت ویدیوهایی با محوریت بازی داشت.

آریا کئوکسر کیست؟
کد خبر : ۱۱۴۱۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

آریا کئوکسر به‌عنوان یکی از شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی حالا به ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده در یوتیوب رسیده تا بالاتر از بسیاری از چنل‌های یوتیوب فارسی، یکی از پرطرفدارترین تولیدکنندگان محتوای ویدیویی به زبان فارسی باشد.

بخوانید: صفحه امین طاهری شاخ اینستا مسدود شد

آریا کئوکسر با شروع فعالیت خود در یوتیوب و طرز فکر نزدیکی که به ترندهای روز یوتیوب برای ساخت ویدیوهایی با محوریت بازی داشت، سریع توانست به محبوبیت بسیار زیادی روی این پلتفرم برسد و دنبال کنندگان زیادی پیدا کند.

آریا طی ماه‌های اخیر با پرکاری بسیار زیاد و منتشر کردن ویدیوهای متعدد توانست راه خود را برای رسیدن به دنبال‌کنندگان بیشتر در یوتیوب هموار کند و حالا پس از مدت‌ها انتظار سرانجام به ۱۰۰ هزار سابسکرایبر در یوتیوب برسد.

باوجود آن که تعدادی از یوتیوبرهای شناخته شده ایرانی مثل میا پلیز سعی کردند تا با خارج کردن محتوای خود از فضای صرفا گیمی به مخاطب‌های بیشتری برسند، آریا کئوکسر همچنان بیشتر ویدیوهای خود را با محوریت بازی‌های ویدیویی می‌سازد و نگاهی هم به ترندهای روز یوتیوب که هیچ کدام از یوتیوبرهای شناخته شده از آن‌ها غافل نمی‌شوند دارد.

نزدیک‌ترین دنبال‌کننده او از نظر تعداد سابسکرایبر هم میا پلیز با ۹۲ هزار دنبال‌کننده است که احتمالا او هم به‌زودی و مخصوصا با اتکا به چنل دوم خودش که در آن گیم‌پلی با زبان انگلیسی آپلود می‌کند، به این تعداد دنبال‌کننده خواهد رسید.

بخوانید: فرشاد سایلنت کیست ؟ زندگی یک یوتیوبر ایرانی

آریا کئوکسر و رقبا

بازدیدهای بسیار زیاد، دنبال‌کنندگان فراوان و طرفداران بی‌شماری که یوتیوبرهای گیمر ایرانی پیدا کرده‌اند خود گواه چند نکته مهم است.

اول از همه که اتفاق‌هایی مثل رسیدن کئوکسر به ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده در یوتیوب نشان می‌دهد که حالا کاربران فارسی اینترنت بیشتر از هر زمان دیگری با تولیدکنندگان محتوا گیمی آشنا شده‌اند و آن‌ها را بسیار بیشتر و جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کنند.

همچنین رسیدن به چنین رقم‌هایی روی پلتفرم یوتیوب آن‌هم در حالی که یوتیوب فارسی همچنان راه بسیار طولانی برای رشد و گسترده شدن دارد، نشان می‌دهد این پلتفرم به یک فضای مهم برای به دست آوردن کاربران بیشتر، تولید محتوا و رسیدن به درآمد تبدیل شده که احتمالا در آینده‌ای نزدیک عده بیشتری سراغ آن خواهد رفت و نتیجه این اتفاق هم افزایش کیفیت محتوای ویدیویی به زبان فارسی است.

شما کدام یک از یوتیوبرهای ایرانی را بیشتر از بقیه دنبال می‌کنید؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: ویجیاتو

کد خبر : ۱۱۴۱۱
0
۰
ارسال نظر