آرایش غلیظ و خاص “رعنا آزادی ور”/ عکس

رعنا آزادی ور تصویری را از خود با یک آرایش غلیظ به اشتراک گذاشت.

آرایش غلیظ و خاص “رعنا آزادی ور”/ عکس
کد خبر : ۵۲۹۵۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، رعنا آزادی ور بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی در اینستاگرامش عکس جالب و متفاوتی را از خود با آرایش غلیظ به اشتراک گذاشت.

آرایش غلیظ و خاص "رعنا آزادی ور"

وقتی "رعنا آزادی‌ور" روی دیگری از سکه را نشان می دهد!

«زخم کاری» و نقش سمیرا، فرصتی ناب است برای رعنا آزادی‌ور تا نشان دهد می‌تواند خود را از سطح بازیگری متوسط به بازیگری درجه یک ارتقا دهد.

از امتیازات بازیگریِ «زخم کاری» بده‌بستان‌های بجا، رضایت‌بخش و حرفه‌ای رعنا آزادی‌ور و جواد عزتی به‌عنوان بازیگرانِ اصلی آن است. این دو موفق شده‌اند بازی‌هایی هم‌جنس و هم‌بافت ارائه دهند و تقابل درونی و تضاد‌های شخصیتیِ نقش‌هایشان را به شکلی هوشمندانه به منصه ظهور رسانند.

سریال پرطرفدار و پرمخاطب این روز‌های فیلیمو «زخم کاری» براساس رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد ساخته شده که خودِ آن رمان نیز اقتباسی از اثر جاودانِ ویلیام شکسپیر، تراژدی «مکبث» است.

آن دسته از مخاطبانی که نمایش‌نامه «مکبث» را خوانده باشند یا دست‌کم یکی از اقتباس‌های سینمایی این اثر ماندگار را تماشا کرده باشند، بی‌شک می‌دانند که در این تراژدی تنها یک کاراکتر است که شخصیتِ اصلی نمایش‌نامه یعنی مکبث را در سایه ابهت و جذبه خود قرار می‌دهد و آن کاراکتر «لیدی مکبث» است.

«لیدی مکبث» را شاید بتوان یکی از پیچیده‌ترین کاراکتر‌های نمایشی در تاریخ ادبیاتِ دراماتیک به شمار آورد که به تبع آن ایفای این نقش می‌تواند برای بازیگرانش چالش‌برانگیز باشد و اگر خوب از آب درآید به شاه‌نقش کارنامه هنری آن بازیگر زن بدل شود.

کد خبر : ۵۲۹۵۵
0
۰
ارسال نظر