آخرین آمار فوتی ها و مجروحان چهارشنبه سوری

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۱۳۰۰ نفر در حوادث چهارشنبه سوری روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه خبر داد.

آخرین آمار فوتی ها و مجروحان چهارشنبه سوری
کد خبر : ۱۲۰۴۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا؛ مجتبی خالدی در خصوص آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری، از صبح تا ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه سال اظهار کرد: بر اساس آمارهای اورژانس از صبح تا ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه ۲۶ اسفندماه ۱۳۰۰ نفر دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه تعداد کل مصدومان ۱۲۹۷ نفر گزارش شده است گفت: ۲۱۵ نفر در سطح کشور بستری شدند که از این تعداد ۴ نفر در بخش ویژه حضور دارند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۰۶۰ نفر پس از درمان از مراکز درمانی ترخیص شدند، گفت: ۲۲ نفر نیز در محل درمان شدند و متاسفانه طی این روز سه نفر در شهر های اراک، تهران و کرج حضور داشتند. همچنین ۸۷ نفر دچار قطع عضو شدند.

تهران رکوردار آسیب چهارشنبه سوری

خالدی ادامه داد: ۴۴۹ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب و ۳۴۳ نفر دچار سوختگی شدند.

به گفته وی بیشترین آسیب در تهران با ۴۰۰ نفر آسیب دیده، آذربایجان شرقی با آمار ۱۰۶ نفر و پس از دو استان دیگر در کرمانشاه با ۱۰۶ نفر آسیب دیده گزارش شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور میانیگن سنی ۴۷ درصد از مصدومان را بین ۸ تا ۱۶ سال اعلام کرد و افزود: ۳۱ درصد از آسیب دیدگان نیز از عابران پیاده بودند.

بیشتر بخوانید: تاریخ چهارشنبه سوری ۱۴۰۰ کی است؟

خالدی در ادامه نیز در خصوص آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری استان تهران گفت: از صبح روز ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه، ۴۰۰ نفر در این استان آسیب دیدند. از این تعداد ۳۹۹ نفر دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: ۷۱ نفر بستری شدند که از این تعداد دو نفر در بخش مراقبت های ویژه حضور دارند. ۳۲۰ نفر نیز پس از درمان ترخیص شدند.

خالدی گفت: یکی از جانباختگان روز چهارشنبه سوری نیز در تهران حضور داشته است.

وی درباره نوع مصدومیت های پیش آمده برای آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری تهران گفت: ۴۶ نفر دچار قطع عضو و ۱۶۷ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند. همچنین متاسفانه ۱۱۵ نفر نیز دچار سوختگی شدند.

وی افزود: ۴۲ درصد مصدومان استان تهران میانگین سنی ۸ تا ۱۶ سال داشته و ۴۲ درصد مصدومان این استان عابران پیاده بودند.

کد خبر : ۱۲۰۴۹
0
۰
ارسال نظر