“آتیلا پسیانی” از مردم عذرخواهی کرد!

آتیلا پسیانی، درباره مصاحبه جنجالی اش در صفحه اینستاگرام توضیحاتی را برای شفاف سازی مطرح کرد.

“آتیلا پسیانی” از مردم عذرخواهی کرد!
کد خبر : ۵۵۴۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ آتیلا پسیانی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره مصاحبه جنجالی اش در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: چند روز پيش پس از پخش برنامه آپارات آقای جيراني برای بعضی اين شبهه پيش آمد كه من به مجموعه های تلويزيونی اهانت كردم كه اصلا چنين چيزی نيست.

اين كه هر يك از ما چيزی را دوست بداريم يا نداريم يا نقدی بر آن داشته باشيم توهين كردن نيست مثلا من اگر بگويم كه مسابقات كشتی را دنبال نميكنم به هيچ وجه اهانت به فدراسيون كشتی به حساب نمی آيد.

فراموش نميكنم و فراموش نكنيم كه من با بازی در محله برو بيا برای اولين بار ديده شدم و تا به امروز مورد لطف بی پايان تماشاگران عزيز بودم اما چرا تماشاگر دائمی سريال های تلويزيونی نيستم؟

سريالهايی را كه به عمرم دنبال كردم اعم از ايرانی و غير ايرانی بسيار كم بوده و اصولاً تماشای فيلم يا تئاتر در يك نوبت برايم راحت تر است

در زمان تصويربرداری سريالهايی كه در آن بازی ميكنم ( كه بعضی از آنها را عاشقانه دوست دارم ) بعد از تمام شدن هر بخش آن را با همكارانم بازبينی ميكنيم يعنی اين كه من سريالهايم را ميبينم و چون تدوين را ميشناسم پشت هم قرار گرفتن اين بخش ها را هم پيشاپيش ميدانم.

من به انتخاب های خودم در حرفه ام اهانت نمی كنم. اتفاقا به دليل احترامی كه برای حرفه ام قائل هستم تصور ميكنم كه اگر تنوع بيشتری وارد سريالها شود همه احساس رضايت بيشتری ميكنند.

من با تئاتر ، سينما، و تلويزيون زندگی كردم و به خود ميبالم كه كمتر كار غير قابل دفاعی داشتم .

در پايان اگر يك دقيقه از گفتگوی يك ساعته من با اقای جيرانی باعث رنجش دوستان عزيزم و تماشاگران گرامی كه سرمايه من هستند شده است، از صميم قلب پوزش ميطلبم .

کد خبر : ۵۵۴۴۰
0
۰
ارسال نظر