آبروریزی بزرگ سرمربی سابق دینامو زاگرب

زوران مامیچ، سرمربی سابق دینامو زاگرب، که به دلیل اختلاس و تخلف مالیاتی به زندان محکوم شده بود، برای فرار از زندان رفتن در کرواسی، به بوسنی و هرزگوین گریخت.

آبروریزی بزرگ سرمربی سابق دینامو زاگرب
کد خبر : ۱۶۴۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه؛ زوران مامیچ باید در تاریخ 26 آوریل، یک هفته دیگر، خود را به دادگاه در زاگرب معرفی کند تا برای گذراندن دوران محکومیت خود به زندان منتقل شود.

اما گزارش شده است که این سرمربی سابق دو روز پیش از مرزهای کرواسی خارج شده و به بوسنی و هرزگوین رفته است، جای که برادرش زدراوکو مامیچ زندگی می کند.

چند روز پیش اعلام شد که مامیچ باید در تاریخ 26 آوریل در دادگاه حاضر شود تا در همان تاریخ یا در تاریخی که قاضی دادگاه تصمیم می گیرد، به زندان برود و دوران محکومیت خود را آغاز کند.

زدراوکو که او هم یکی از متهمان پرونده کلاهبرداری از باشگاه دینامو زاگرب بود، هنوز می تواند از آزادی خود در بوسنی هرزگوین لذت ببرد چرا که مقامات قضایی کرواسی هنوز رسما درخواست استرداد او را نکرده اند.

فرار سرمربی سابق دینامو زاگرب از زندان

وزیر دادگستری بوسنی هرزگوین در این باره گفت: "این عملیات بسیار ساده است. هر وقت بوسنی و هرزگوین درخواستی از کرواسی دریافت کند، سپس وزارت دادگستری بوسنی و هرزگوین مستندات مربوطه را به دادگاهی در بوسنی و هرزگوین خواهد فرستاد."

به این ترتیب مامیچ مدت بیشتری را از آزادی خود لذت خواهد برد چرا که طبق گفته وزیر دادگستری بوسنی و هرزگوین دادگاهی در این کشور باید درباره اجرا شدن حکم او و گناهکار بودن یا بی گناهی اش تصمیم بگیرد و این پروسه ای طولانی خواهد بود.

کرواسی هنوز درخواستی از بوسنی و هرزگوین نکرده و مدارکی را برای وزارت دادگستری این کشور نفرستاده است. دادگاه بار دیگر از مامیچ خواسته روشن کند که مایل است در کجا دوران محکومیت خود را بگذراند، هر چند که او بارها اعلام کرده است که بوسنی و هرزگوین را ترجیح می دهد.

علاوه بر مشکل مامیچ، دادگاه اکنون با مشکل دیگری نیز مواجه شده است و نمی تواند دامیر وربانوویچ، دیگر متهم این پرونده را نیز پیدا کند.

کد خبر : ۱۶۴۹۷
0
۰
ارسال نظر