گوشی جدید هواوی شگفتی ساز شد!

افشاگر چینی مشهور در حوزه فناوری، قابلیت گوشی جدید هواوی را لو داد و جزئیات آن را برای عموم به اشتراک گذاشت.

گوشی جدید هواوی شگفتی ساز شد!
کد خبر : ۹۵۰۶۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ترنجی؛ دیروز هواوی اعلام کرد که این شرکت گوشی های هوشمند میان رده سری هوآوی 10 Nova را در 13 تیرماه 1401، یعنی هفته آینده در بازار چین عرضه می‌کند.

حالا با نزدیک‌تر شدن به موعد رویداد هواوی، شایعات و گمانه‌زنی ها در مورد این گوشی‌ های هوشمند هوآوی در بازار بالا می‌‌گیرند. در جدیدترین آنها افشاگر مطرح Digital Chat Station می‌گوید شارژر 100 واتی این دستگاه حالا بهتر از گذشته است.

بیشتر بخوانید: بیل گیتس برای اولین بار مدل گوشی اش را لو داد

بله بار دیگر افشاگر چینی مشهور در حوزه فناوری، به رسانه اجتماعی چینی ویبو مراجعه کرد. اینبار برای اینکه جزئیات مشخصات هواوی Nova 10 Pro را برای عموم به اشتراک بگذارد.

در پست‌ های امروز او می‌گوید که به نظر می‌رسد که هوآوی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی که در گوشی رده بالاتر هوآوی Nova 10 Pro استفاده می‌شود، هیجان‌زده است.

او افشا کرد که به زودی هوآوی در مشخصات رسمی این دستگاه ادعا می‌کند که شارژ سیمی 100 واتی آنها می‌تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نوا 10 پرو را تنها در 20 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

البته نکته اینجاست که این شارژر با ولتاژ بسیار پایین تری رقیب تولید کنندگان دیگری مانند شیائومی، ریلمی و وان پلاس است.

مشخصات هواوی Nova 10 Pro

این افشا کننده همچنین در روز های اخیر چندین ویژگی از سری جدید هواوی نوا 10 را به اشتراک گذاشت. هوآوی نوا 10 پرو به صفحه نمایش 6.78 اینچی آمولد خمیده آبشاری با نرخ نوسازی تصاویر 120 هرتز مجهز شده است. این نمایشگر وضوح 2652 در 1200 پیکسل را ارائه می‌کند. در گوشه سمت چپ بالای آن نیز حفره پانچ به شکل قرص در بالای دستگاه نمایان است. دوربین سلفی قدرتمند و مدعی آن در این محل خواهد بود.

در واقع در بخش دوربین ها، Nova 10 Pro دارای دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی بزرگ 50 مگاپیکسلی با چینش RYYB، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور عمق‌سنج پیشرفته خواهد بود.

اما همانطور که گفتیم تنظیمات دوربین های سلفی آن جذاب‌تر به نظر می‌رسد. جایی که دو دوربین سلفی آن در جلو دارای تنظیمات و مشخصات درجه یک و در سطح پرچمداران هستند.

در واقع هوآوی در این دستگاه از یک سنسور اصلی 60 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پرتره با سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

این دستگاه به کمک نسخه 4G تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G کار می کند و ضخامت آن 7.88 میلی متر و وزن آن 191 گرم است.

به نقل از منبع، در مورد نسخه استاندارد هوآوی Nova 10، مشخصات به اشتراک گذاشته شده اشاره دارند که این دستگاه به جای آن از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد تخت با حفره پانچ در میانه نمایشگر استفاده می‌کند که از رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل بهره می‌برد.

پردازنده نسخه پایه ذکر نشده است اما ما می‌دانیم که نسخه پایه نوا 10 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی است.

این دستگاه باریک تر از برادر بزرگتر خود است. در واقع تنها 6.88 میلی متر ضخامت دارد و با وزن 168 گرم در دسته دستگاه های بسیار سبک ارزیابی می‌شود.

کد خبر : ۹۵۰۶۷
0
۰
ارسال نظر