گریه های بی امان برای “مهران مدیری”

سروش جمشیدی بازیگر توانمند تلویزیون چند روز گذشته مهمان برنامه رضا رشیدپور شده بود و در آن برنامه از مهران مدیری بابت لطف و محبتش قدردانی کرد و خالصانه اشک ریخت.

گریه های بی امان برای “مهران مدیری”
کد خبر : ۱۸۰۶۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از مطلب تازه نیوز؛ سروش جمشیدی در جواب رضا رشیدپور در خصوص نظرش درباره مهران مدیری از او به نیکی یاد کرد و در ادامه گفت: لطف و محبت او را تا آخر عمر فراموش نخواهم کرد و خالصانه اشک ریخت.

سروش جمشیدی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران است او فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری از سال ۷۷ با بازی در تئاتر آغاز کرد و بعدا توانست در دورهمی مهران مدیری به عنوان یکی از بازیگران استنداپ کمدی ایفای نقش کند و به شهرت رسید.

او اصالتا یزدی است و پیش از این نیز به عنوان یکی از بازیگران در تعدادی از سکانس های کوتاه سریال متهم گریخت در سال ۸۴ به نقش‌آفرین پرداخته بود

سروش جمشیدی در جواب رضا رشیدپور در خصوص نظرش درباره مهران مدیری از او به نیکی یاد کرد و در ادامه گفت: لطف و محبت او را تا آخر عمر فراموش نخواهم کرد و خالصانه اشک ریخت.

سروش جمشیدی از جمله بازیگرانی است که در برنامه دورهمی بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفت و کلیپ های استندآپ کمدی او بارها و بارها در فضای مجازی باز نشده است.

کد خبر : ۱۸۰۶۶
0
۰
ارسال نظر