“کیم کارداشیان” دوباره شانس نیاورد!

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون از هم جدا شده و تصمیم گرفته اند تنها دوست هم باشند، خبری که دیلی میل آن را تایید کرده است.

“کیم کارداشیان” دوباره شانس نیاورد!
کد خبر : ۱۰۲۰۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، کیم کارداشیان و پیت دیویدسون از هم جدا شده و تصمیم گرفته اند تنها دوست هم باشند، خبری که دیلی میل آن را تایید کرده است.

پیت ۲۸ ساله و کیم ۴۱ ساله حدود نه ماه پیش بعد از اولین حضور دیویدسون در برنامه Saturday Night Live بود که به عنوان یک زوج در انظار عمومی ظاهر شدند.

علت جدایی

اما اکنون خبر می رسد که این دو در هفته اخیر از هم جدا شده اند زیرا برنامه کاری شان بسیار شلوغ بوده و فاصله فراوان نیز باعث شده نتوانند مانند یک زوج در کنار هم باشند. یک منبع نزدیک به پیت دیویدسون نیز جدایی از کیم کارداشیان را تایید کرده است.

پیت ماه هاست که مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش با عنوان Wizards! در استرالیاست، جایی که کیم در ماه جولای برای چند روز عاشقانه به او پیوست.

اما تعطیلات لاکچری چند روزه این دو در یک منطقه دوستدار محیط زیست پنج ستاره در جنگل برای نجات رابطه این دو کافی نبوده است.

خبر جدایی کیم کارداشیان و پیت دیویدسون تنها یک روز پس از آن رسانه ای می شود که یک منبع خبری به مجله People گفته بود که «فاصله طولانی برای کیم ساده نبوده است» در حالی که پیت به فیلمبرداری Wizards! ادامه می دهد.

یک منبع نزدیک به این دو گفته است: «آن ها عشق و احترام زیادی نسبت به همدیگر دارند اما دریافته اند که فاصله طولانی و برنامه کاری شلوغشان، ادامه این رابطه را بسیار دشوار کرده است».

به هم خوردن رابطه کیم و پیت پس از آن رخ می دهد که کارداشیان هنوز هم درگیر مبارزه حقوقی برای جدایی از سومین شوهرش، کانیه وست، است که ۴ فرزند با هم دارند: نورث ۹ ساله، سینت ۶ ساله، شیکاگو ۴ ساله و سالم ۳ ساله.

کد خبر : ۱۰۲۰۱۹
0
۰
ارسال نظر