کشف جسد یک “آدم فضایی” با شکلی عجیب/ عکس

کشف جسد یک مومیایی عجیب با ۳ انگشت در پرو به شایعات درباره این که این مومیایی‌ها مربوط به موجودات‌فرازمینی هستند دامن زده است.

کشف جسد یک “آدم فضایی” با شکلی عجیب/ عکس
کد خبر : ۷۳۸۰۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ،با پیداشدن جسد مومیایی سه انگشتی در پرو، شایعات و داستان‌ها رنگ و بوی ماوراء الطبیعه به خودش گرفت و شایعات جدیدی درباره این که این مومیایی‌ها مربوط به موجودات‌فرازمینی هستند، مطرح شد.

کشف جسد یک "آدم فضایی" با شکلی عجیب/ عکس

همیشه پیدا شدن اجساد مومیایی شده با افسانه‌ها و داستان‌های زیادی همراه است و مردم دوست دارند برای این مومیایی‌ها داستان‌های عجیب و غریب بسازند، اما این بار با پیداشدن جسد مومیایی سه انگشتی در پرو، شایعات و داستان‌ها رنگ و بوی ماوراء الطبیعه به خودش گرفت و شایعات جدیدی درباره این که این مومیایی‌ها مربوط به موجودات‌فرازمینی هستند، مطرح شد. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

4 سال پیش در غاری در شهر نازکا در پرو، ۵ مومیایی پیدا شد. این مومیایی‌ها شکل متفاوتی با انسان داشتند. آن‌ها دارای سه انگشت در دست و پا بودند که اندازه آن‎ها بسیار بلند و با انگشت انسان‌ها بسیار تفاوت داشت و دارای سری بزرگ‌تر از انسان عادی بودند و به قرن پنجم میلادی مربوط می‌شدند. این مومیایی‌ها با پودری سفید رنگ پوشانده شده بودند و طول آن‌ها به ۱،۶۸ متر می‌رسید.

پای یک استاد روسی در میان است

سرمنشأ اصلی این خبر گزارشی است که در سال ۲۰۱۸ در خبرگزاری روسی اسپوتنیک منتشر شد. در آن گزارش فردی به‌نام کنستانتین کوروتکوف استاد علوم کامپیوتر و بیو فیزیک دانشگاه سن پترزبورگ بیان کرد که جمجمه این مومیایی‌ها با جمجمه انسان متفاوت است و اندازه‌ای بزرگ‌تر دارد.

کوروتکوف که سابقه طولانی در زمینه ترویج امور عجیب و فراطبیعی دارد، می‌گوید مطمئن است مومیایی‌هایی که او آن‌ها را مطالعه کرده، انسان نیستند و ساختار آناتومیکی متفاوتی دارند.

دانشمندان چه می‌گویند؟

متخصصان روس در ابتدا بر این باور بودند که این مومیایی‌ها انسان نیستند و متعلق به موجودات فرازمینی هستند که زمانی دور در پرو زندگی می‌کردند. محققان در تلاش بودند تا با انجام سی‌تی‌اسکن و آزمایش‌های «دی ان ای» هویت این مومیایی‌های شگفت‌انگیز را دریابند. این در حالی بود که کارشناسان یوفوشناس، مومیایی‌ها را بقایای موجودات فرازمینی بیان کرده بودند. جیمی مائوسان، یوفو شناس و روزنامه‌نگار مکزیکی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این مومیایی‌ها واقعی و بیشتر شبیه به خزندگان هستند تا انسان. البته برخی از کارشناسان معتقد بودند این مومیایی‌ها احتمالا از کنار هم قرار گرفتن اجزای جسدهای مختلف و سرهم‌بندی آن‌ها درست شده‌اند. در همین بین، شایعه‌ای درست شد که می‌گفت یک قاچاقچی اشیای باستانی در نازکای پرو به نام ماریو در این تقلب‌ها دست دارد.

کد خبر : ۷۳۸۰۹
0
۰
ارسال نظر