ژست های غیرطبیعی و پر حاشیه خواهر “آقای خواننده” در جنگل/ عکس

رضا بهرام به مناسبت تولدش عکس هایی را با خواهرش در باغ با ژست هایی عجیب و غیرطبیعی منتشر کرد.

ژست های غیرطبیعی و پر حاشیه خواهر “آقای خواننده” در جنگل/ عکس
کد خبر : ۶۸۵۶۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، رضا بهرام خواننده مطرح در عرصه پاپ که توانسته در این سالها طرفدارن زیادی را برای خود جذب کند عکس هایی را با خواهرش به همراه ژست های عجیب منتشر کرد.

عاشقانه رضا بهرام

اتهام سرقت هنری به رضا بهرام

در سال جدید ماجرای جالب دیگری رخ داده است که این بار هم برای رضا بهرام حاشیه‌ساز خواهد بود.

رضا بهرام در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده که او را در حال ضبطِ تازه‌ترین آهنگش نشان می‌دهد. اما ملودیِ این آهنگ خیلی آشناست و از همان ابتدا به نظر می‌رسید که این آهنگ جدید از آقای بهرام برایش دردسرساز شود.

در واکنش به این آهنگِ رضا بهرام، زانیار خسروی ویدیویی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و پرده از سرقتی موسیقایی برداشت.

زانیار خسروی در این ویدیو اینچنین می‌گوید: «دو تا از ملودی‌هایِ دو آهنگِ مختلف «ایهام» برداشته شده و یک آهنگ شده و فقط شعرش عوض شده است. اولاً که ملودی هم مثل شعر، مثل فیلمنامه یا هر اثر هنری دیگری صاحب دارد؛ یعنی اگر شما این اثر را به صورت فیزیکی و مثل یک موبایل یا یک لیوان نمی‌بینید، این‌جور نیست که در فضا پراکنده باشد و هر کسی بخواهد، همین‌جور از آن استفاده کند. »

یعنی خسروی می‌گوید که رضا بهرام ملودیِ کار جدیدش را از آهنگی که پیش‌تر «ایهام» خوانده، کُپی کرده است. زانیار خسروی چند ماه پیش آهنگی با عنوان «سلطان قلبم» منتشر کرده که در آن خودش و خواننده‌ای با نام «ایهام» آواز می‌خوانند. نام این آهنگ «سلطان قلبم» است. در ویدیویی که در ادامه آمده است می‌توانید شباهت‌های آهنگِ مدنظرِ خسروی با آهنگ جدیدِ رضا بهرام را ببینید و بشنوید.

زانیار خسروی در ویدیویی که منتشر کرده، گفته است که با تهیه کننده‌ی رضا بهرام صحبت کرده تا اثر جدیدِ این خواننده را منتشر نکند، چرا که ملودی‌اش متعلق به او (خسروی) است. اما گویا تهیه کننده‌ی رضا بهرام این مسئله را قبول نکرده و همین ماجرا سبب شده است که زانیار خسروی دست به افشاگری بزند.

کد خبر : ۶۸۵۶۴
0
۰
ارسال نظر