ژست زیادی هنری و مدلینگی “نسیم ادبی”/ عکس

نسیم ادبی تصویری جالب را از خود با یک ژست مدلینگی منتشر کرد.

ژست زیادی هنری و مدلینگی “نسیم ادبی”/ عکس
کد خبر : ۱۲۶۴۴۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، نسیم ادبی بازیگر مطرح و سرشناسی که سال گذشته همسرش را از دست داد در اینستاگرامش تصویری جالب را از خود به اشتراک گذاشت.

ژست زیادی هنری و مدلینگی "نسیم ادبی"/ عکس

نسیم ادبی در فیلم «دلا»

ایرنا: فیلم سینمایی «دلا» به کارگردانی فاطیما اباحمزه با عبور از نیمه‌های فیلمبرداری برای جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم به نویسندگی و کارگردانی فاطیما اباحمزه و تهیه‌کنندگی علیرضا خسرویان و محمدباقر خدادوست از حدود دو هفته پیش آغاز شده و همه بازیگران آن مقابل دوربین سعید براتی رفته‌اند و این روزها فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران ادامه دارد و از نیمه گذشته است.

این فیلم که مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد، با فضایی روان‌کاوانه نوشته شده و برای حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی آماده نمایش می‌شود.

دلا قصه ملتهب زندگی زنی است که در آستانه چهل سالگی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود و در تلاش برای بهبود وضعیت خود است و در خلاصه قصه آن آمده: «من یک خط اشتباه کردم، تو یه کتاب حکم دادی»

نسیم ادبی، عباس غزالی، امیر حسین هشت رودی، مرتضی امینی‌تبار در این فیلم حضور دارند. همچنین فرخ نعمتی و با حضور شبنم قلی‌خانی، سام کبودوند، محمد رسول صفری، صحرا اسدالهی، لادن ژاوه‌وند و میثم محمدخانی و معرفی مریم شریف‌زاده در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

کد خبر : ۱۲۶۴۴۲
0
۰
ارسال نظر