چهره واقعی و عجیب “گوگوش” بدون میکاپ و گریم/ عکس

تصویری از گوگوش در هنگام لایوی که در حال برگزاری بود بدون آرایش و گریم منتشر شد که چهره واقعی او را نشان داد.

چهره واقعی و عجیب “گوگوش” بدون میکاپ و گریم/ عکس
کد خبر : ۱۲۹۷۰۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی از فائقه آتشین ملقب به گوگوش خواننده قبل از آنقلاب که این روزها در لس آنجلس مشغول به فعالیت است در فضای مجازی منتشر شد.

چهره واقعی و عجیب "گوگوش" بدون میکاپ و گریم/ عکس

دلیل خشم بی سابقه مردم از "گوگوش" و "ساسی مانکن" چیست؟

این روزها مردم از خواننده های لس آنجلسی به دلیل برگزاری کنسرت خشمگین هستند؛ آنها به ساسی مانکن و گوگوش حمله کردند و آنها را مورد اهانت قرار داند.

در این شرایط صرف برگزاری «کنسرت» هم تبدیل به یک مساله شده، در واقع عده زیادی می‌گویند که به دلیل تالمات موجود در فضای جامعه ایرانی، برگزاری کنسرت به صلاح نیست.

و اصلا این که عده‌ای «زندگی عادی» دارند در ذات خودش نوعی بی‌اعتنایی به محیط پیرامون دارد، نوعی بی‌خیالی و خودخواهی.

برگزاری کنسرت ساسی مانکن، خواننده مشهورِ ساکن خارج از کشور در بریزبن استرالیا بحث برانگیز شد و ویدئویی از لغو این کنسرت در پی اعتراض مردم در فضای مجازی منتشر و بازتاب گسترده‌ای داشت.

در این ویدئو، افراد حاضر در کنسرت ساسی مانکن او را «بی‌شرف» خطاب کرده و این خواننده لس‌آنجلسی مجبور به نیمه کاره رها کردن کنسرت شد.

اعتراض مردم پس از آن اتفاق افتاد که برنامه‌گذاران حاضر به کنسل کردن رویداد و پس دادن پول خریدان بلیط نشدند.

البته پیرامون حضور «گوگوش» هم در استرالیا اتفاقاتی رخ داد که به زعم شمار زیادی از کاربران اجتماعی مساله او تفاوت دارد و حواشی ظاهرا از جای دیگری نشات می‌گیرد.

یعنی آن دسته از هواداران گوگوش معتقدند جنس اعتراض به ساسی با جنس اعتراض به گوگوش فرق دارد.

خبرگزاری تسنیم درباره ماجرای گوگوش این گونه نوشته:
گوگوش پس از کنسرتش در سیدنی، با جمعیتی از هم‌مسلکانش روبرو شد که بر سرش فریاد می‌زدند: «مخمصه بدی برای لات‌های کوچه خلوت سیاست در خارج از کشور بروز کرده.

بعد از گوگوش و مهناز افشار و تعدادی دیگر از چهره‌ها که با واقعیت رفقا و هم‌کیشانشان مواجه شدند، ساسی مانکن، خواننده مستهجن هم لقب خود را از مخاطبانش گرفت؛ آن‌ها که برای دقایق مستمری، او را بی‌شرف صدا زده و به برگزاری کنسرتش اعتراض می‌کردند.»

این که «تسنیم» ماجرای گوگوش و ساسی و مهناز افشار را در کنار هم قرار داده البته نیاز به بحث و تحلیل دقیق‌تری دارد.

تسنیم البته در ادامه یادداشتش با تقبیح مواضع سیاسی هنرمندان خارج از کشور نوشته: با همان منطق هم لاطائلات سیاسی می‌گویند و لات کوچه خلوت می‌شوند، و هم کنسرت و رقصشان را در هر شرایطی که باشد برگزار می‌کنند؛ حالا هم خودشان و هم دوستانشان به تناقض درونی خورده‌اند که بالاخره باید کدام ادا را دربیاورند؟ ادای غم یا همان ساز و رقص مزه‌اش بیشتر است؟

پیش از این حداقل درباره ساسی حواشی دیگری هم در جریان بود، هم زمان با وقوع حادثه متروپل در آبادان که سراسر کشور رخت عزا بر تن داشت، ویدئوهایی از عروسی این خواننده در فضای مجازی وایرال شد که کاربران را به شدت عصبانی کرد.

کد خبر : ۱۲۹۷۰۱
0
۰
ارسال نظر