چرا مصاحبه “هما سرشار” با گوگوش خبرساز شد؟

هما سرشار که در یک خانواده یهودی در ایران متولد و سال 56 به آمریکا مهاجرت کرد مصاحبه اش با فائقه آتشین بسیار خبرساز شد.

چرا مصاحبه “هما سرشار”  با گوگوش خبرساز شد؟
کد خبر : ۸۷۴۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، جمعه شب مصاحبه از شبکه من و تو پخش شد که بسیار دیده شد و سروصدا کرد. هما سرشار خبرنگار و مجری در مقابل فائقه آتشین نشست و به مناسبت تولد وی با او گفتگوی مفصلی کرد.

این مصاحبه پخش های جنجالی زیادی داشت. از صحبت گوگوش درباره همسرانش به خصوص مسعود کیمیایی که به شدت وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت تا خاطرات این خواننده لس آنجلسی از نامادری اش و اذیت و آزار هایی که به او می شد. این بخش از این گفتگو هما سرشار بود مجری که در مقابل گوگوش نشسته بود و از او در مقام مصاحبه شونده سوال می پرسید.

اما هما سرشار کیست؟

هما سرشار در سال‌1325 در شیراز متولد شده‌ است‌. وی‌ دیپلم‌ خود را از دبیرستان‌ رازی‌ تهران‌، لیسانس‌ رشتهٌ ‌ادبیات‌ فرانسه‌ را از دانشگاه‌ تهران‌ و فوق‌ لیسانس‌ رشته مدیریت‌ ارتباطات‌ را از دانشگاه‌ کالیفرنیای جنوبی ‌ USC گرفته ‌است‌.

هما سرشار روزنامه‌نگاری را در ۱۸ سالگی، یعنی از سال ۱۳۴۳ آغاز کرد و تا سال ۱۳۵۷ در روزنامه کیهان به عنوان خبرنگار و مقاله‌نویس فعالیت می‌کرد.

هما سرشار در ۱۳۵۶ شمسی به آمریکا مهاجرت کرد.

همسر وی‌ نجات‌ سرشار مهندس‌ برق‌ است‌ و در رشته مقاطعه‌کاری‌ ساختمان‌ فعالیت‌ می‌کند. فرزند اولشان‌ سپهر که ‌در سال‌ 1994 دکترای‌ شیمی‌ خود را از دانشگاه‌ هاروارد گرفته‌، هم‌ اکنون‌ در شهر سن‌دیگو سرگرم‌ پژوهش‌ در رشتهُ ‌شیمی‌درمانی‌ و ساخت‌ داروی‌ ضد سرطان‌ است‌. پسر دومشان‌ هومن‌ دارای‌ دکترای‌ ادبیات‌ تطبیقی‌ از دانشگاه‌ کلمبیا و فارغ‌التحصیل‌ رشتة روانشناسی ‌است‌ و هم‌ اکنون‌ در نیویورک‌ به‌ نوشتن‌ مقالات‌ پژوهشی و روان‌درمانی‌ مشغول‌ است‌.

کد خبر : ۸۷۴۷۸
0
۰
ارسال نظر