چرا جواد عزتی حاضر به بازی در دردسرهای عظیم ۳ نشد؟

مهران مهام از تهیه‌کنندگان باسابقه صداوسیما دلیل ساخته نشدن فصل سوم از مجموعه «دردسرهای عظیم» را نبود جواد عزتی عنوان کرد و گفت: «جواد عزتی آن‌قدر در فضای سینما و ویدئو تقاضا داشت که ما نتوانستیم او را با بودجه صداوسیما نگه داریم.»

چرا جواد عزتی حاضر به بازی در دردسرهای عظیم ۳ نشد؟
کد خبر : ۸۸۹۶۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا، مهران مهام که در حال حاضر سریال‌های «دردسرهای عظیم ۱» و «متهم گریخت» را روی آنتن شبکه تماشا دارد، شامگاه شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه پیش از بازپخش «دردسرهای عظیم» در ارتباط زنده تلفنی با شبکه تماشا صحبت‌هایی را در زمینه ادامه پیدا نکردن فصل سوم این مجموعه بیان کرد.

سریال «دردسرهای عظیم ۱» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد با بازی جواد عزتی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی و الناز حبیبی هر شب از شبکه تماشا ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

این تهیه‌کننده توضیح داد: «آن‌چه که من الان در ارتباطاتم با مردم دارم این است که هنوز تولید و پخش «دردسرهای عظیم ۳» را تقاضا می‌کنند. راستش آن زمان که ما این کار را انجام می‌دادیم، فصل سوم آماده بود.

ولی به لطف خدا جواد عزتی از «دردسرهای عظیم» پر و بال گرفت و الحمدالله رفت و دیگر به جایی رسید که آن‌قدر تقاضا در سینما و ویدئو بالا بود که دیگر نمی‌توانست ادامه بدهد.

از طرفی با رقم‌هایی هم که ما در سازمان صداوسیما داشتیم، نمی‌توانستیم جواد عزتی را نگه داریم و متاسفانه «دردسرهای عظیم ۳» به خاطر نبود این بازیگر ساخته نشد. »

تهیه‌کننده مجموعه‌های تلویزیونی «خانه به دوش»، «ترش و شیرین»، «من یک مستاجرم» و «زن بابا» در بخشی از صحبت‌هایش با یادی از زنده‌یاد زهره فکورصبور که از بازیگران «دردسرهای عظیم» بود، گفت: «این قسمت از مجموعه «دردسرهای عظیم» را به روح مرحومه مغفوره سرکارخانم زهره فکورصبور تقدیم می‌کنم و از همه مخاطبانی که امشب این مجموعه را می‌بینند، می‌خواهم فاتحه‌ای برای ایشان بخوانند. روحشان شاد باشد. »

کد خبر : ۸۸۹۶۰
0
۰
ارسال نظر