“پیمان قاسمخانی” آبروی “ریحانه پارسا” را برد!

پیمان قاسمخانی در یک ویدئو درباره مقایسه ریحانه پارسا با گلشیفته فراهانی گفت که فاصله ریحانه و گلشیفته از زمین تا آسمان است و این مقایسه خنده دار است.

“پیمان قاسمخانی” آبروی “ریحانه پارسا” را برد!
کد خبر : ۴۸۹۲۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ویدیویی از حرف های جالب پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور و همسر سابق بهاره رهنما به ریحانه پارسا برای حفظ جایگاهش منتشر شد.

پیمان قاسم خانی وقتی ریحانه پارسا در ایران بود توصیه و هشدار جدی درباره آینده به او داد که متاسفانه جدی نگرفت و همان شد که پیمان قاسم خانی گفته بود.

پیمان قاسم خانی به عنوان یکی از مشهورترین نویسندگان ایرانی که برای خیلی از ستارگان فیلمنامه نوشته از آینده درخشان ریحانه پارسا می گوید که متاسفانه از ایران رفت و همه ی آنها را خراب کرد.

پیمان قاسمخانی نظرش این است که ریحانه پارسا دختر با استعداد دنیای بازیگری بعد مهاجرت به ترکیه به یکباره همه پل های پشت سرش را خراب کرد به طوری که الان خودش هم نمی داند که می خواهد چه کار کند او روزی پشیمان و گریان است روزی هم خندان و شاد البته که پشت پرده خنده هایش هم غمی نهفته است.

پیمان قاسمخانی در بخشی از صحبت هایش گفت: مردم درباره راهی که ریحانه پارسا می رود می گویند که او فکر می کند مثل گلشیفته خواهد شد ولی اشتباه می کند.

ریحانه وقتی که مهاجرت کرد هوای گلشیفته شدن در سر داشت و دقیقا به همین دلیل هم هر از گاهی عکس هایی برهنه از خودش منتشر می کرد اما تمام کسایی هم که گلشیفته را قبول ندارند و رفتارش را نقد می کنند اذعان دارند که او بازیگری توانمند است و فاصله ریحانه و گلشیفته از زمین تا آسمان است.

کد خبر : ۴۸۹۲۹
0
۰
ارسال نظر