پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

وزیر بهداشت به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی در پیامی از زحمات  و نقش بی دلیل تلاشگران و رهپویان علوم آزمایشگاهی در بحران کرونا، قدردانی و سپاسگزاری کرد.

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی
کد خبر : ۱۶۴۸۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بنام حکیم یگانه

سی ام فروردین ماه، زادروز حکیم اسماعیل جرجانی و پاسداشت قریب یک قرن تلاش ارزشمند و ماندگار این دانشمند بزرگ ایرانی، روز علوم آزمایشگاهی نام گرفته است .

همکاران، کارشناسان و متخصصین علوم آزمایشگاهی، پشتیبانان علوم پزشکی و دیده بانان تیزبین سلامت عمومی هستند و در بحران همه گیری جهانی کرونا و در مقابله سخت و صعب با این ویروس منحوس، نقش بی بدیل تلاشگران علوم آزمایشگاهی بیش از هر بار به چشم آمد و ارزش های این قشر از همکارانمان بیش از پیش نمودار شد.

در آستانه زاد روز این دانشمند فرزانه و در روز علوم آزمایشگاهی، فرصت ذی قیمتی است تا به رسم ادب و ارادت به ساحت با سعادت تلاشگران و رهپویان علوم آزمایشگاهی، سر تعظیم فرود آورده و از زحمات و تلاش های موثر این عزیزان در سراسر این سرزمین، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بیشتر بخوانید: خبر خوب وزیر بهداشت درباره واکسن ایرانی کرونا چیست؟

پیام معاون درمان وزارت بهداشت به مناسبت روز ملی علوم آزمایشگاهی

دکتر جان بابایی در پیامی فرا رسیدن روز ملی آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی را به کلیه همکاران پر تلاش این عرصه تبریک گفت.

متن پیام معاون درمان وزارت بهداشت به شرح زیر است:

بدون شک آزمایشگاه ها در حلقه درمان و مدیریت بیماری ها نقشی ارزنده ایفا می کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان با امکان تشخیص به موقع بیماری افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریها را از آن خود نموده و با فداکاری، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه گذاشته اند.

در این روزهای سخت که همه در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا هستیم، این قشر تلاشگر و فداکار بنا به سیاست اصلی خود در کنار سایر همکاران حوزه سلامت کشور با تلاش وصف‌ناپذیر و شبانه‌روزی جهت تشخیص سریع و به‌موقع به‌منظور مدیریت امن بحران کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و نقطه اطمینان تصمیم گیری فرایند درمانی بیماران بوده اند.

با آگاهی از وظیفه خطیر دیدبانان تیزبین حیات و سلامت، مقام و منزلت این رشته و اهالی آن را گرامی داشته و صمیمانه تبریکات خود را به محضر ایشان ابراز میدارم.

امیدوارم به مدد الهی و همکاری تمامی کادر درمان هرچه زودتر شاهد پیروزی کامل بر این بیماری و سلامتی کامل مردم عزیز کشورمان باشیم.

دکتر قاسم جان بابایی
معاون درمان

کد خبر : ۱۶۴۸۱
0
۰
ارسال نظر