پشت پرده دلیل خداحافظی خانم بازیگر از عرصه هنری

شیرین یزدان‌بخش  گفت: در حال حاضر فکر می‌کنم تمام کاری را که باید در زمینه بازیگری انجام می‌دادم را انجام داده‌ام و ترجیحم کناره گیری از فعالیت هنری است.

پشت پرده دلیل خداحافظی خانم بازیگر از عرصه هنری
کد خبر : ۳۴۰۴۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از آخرین خبر، بازیگر فیلم سینمایی «ابد و یک روز» گفت: به طور قطع نمی‌توانم بگویم کرونا تاثیری بر کارم نداشته اما به هر حال علت اصلی فاصله گرفتن من از بازیگری کرونا نیست.

شیرین یزدان‌بخش پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: مدت زیادی است که پیشنهادات بازیگری را رد می‌کنم و فعلا تصمیمی برای ادامه بازیگری ندارم و فکر می‌کنم دیگر به عرصه بازیگری بر نگردم.

کناره گیری از فعالیت هنری

وی در همین راستا افزود: در حال حاضر فکر می‌کنم تمام کاری را که باید در زمینه بازیگری انجام می‌دادم را انجام داده‌ام و ترجیحم کناره گیری از فعالیت هنری است.

یزدان‌بخش با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر تصمیم خود بیان کرد: متاسفانه نزدیک دو سالی است که کرونا همراه همه مردم جهان و البته سرزمین ما شده است.

واقعا حیرت‌آور است که با وجود گسترش علم و دانش هنوز این ویروس جان آدم‌ها را می‌گیرد و بر روابط مردم تاثیر گذاشته است.

به طور قطع نمی‌توانم بگویم کرونا تاثیری بر کارم نداشته اما به هر حال علت اصلی فاصله گرفتن من از بازیگری کرونا نیست.

بازیگر فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» با اشاره به خاطرات خود از عرصه بازیگری در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی عنوان کرد: در طول سالیانی که فعالیت می‌کردم خاطرات تلخ و شیرین زیادی برای من اتفاق افتاده بود اما در نهایت مهمترین چیز عشق و علاقه به کار است که سختی‌ها را آسان می‌کند و ناهمواری‌ها را هموار.

بازیگر فیلم سینمایی «لطفا مزاحم نشوید» خاطرنشان کرد: مردم هنوز به من لطف دارند و حالم را می‌پرسند و گاهی که میسر می‌شود و دیداری دارم انگیزه زیادی از مهر و محبت آنها می‌گیرم. زندگی برای من همین خاطراتی است که مانده و می‌توانم در ایام خانه‌نشینی را به آن فکر کنم و لذت ببرم.

امیدوارم مردم عزیزمان در کمال سلامت باشند و به زودی و با رفع کرونا و واکسیناسیون عمومی همگی به زندگی عادی و خوبی که در پیش داشتیم باز گردیم.

کد خبر : ۳۴۰۴۴
0
۰
ارسال نظر