پایان عملیات جستجو در ارتفاعات تهران/ تعداد فوتی‌ها به ۱۱ نفر رسید

رییس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی درباره آخرین آمار فوتی ها در ارتفاعات تهران گفت: در آخرین اطلاعات کسب شده متاسفانه ۱۱ فوتی در ارتفاعات تهران داشتیم. هنوز چند جنازه در ارتفاعات وجود دارد که که قرار شد امروز تیم های امداد و نجات آن ها را به پایین انتقال دهند.

پایان عملیات جستجو در ارتفاعات تهران/ تعداد فوتی‌ها به ۱۱ نفر رسید
کد خبر : ۲۰۳۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

حمید مساعدیان، رییس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی درباره آخرین آمار فوتی ها در ارتفاعات تهران گفت: در آخرین اطلاعات کسب شده متاسفانه ۱۱ فوتی در ارتفاعات تهران داشتیم. هنوز چند جنازه در ارتفاعات وجود دارد که که قرار شد امروز تیم های امداد و نجات آن ها را به پایین انتقال دهند. همچنین شب گذشته جلسه ستاد بحران شمیرانات برگزار شد که ابعاد این حادثه مورد بحث واقع شد.

او در خصوص تعداد مفقودی های ارتفاعات تهران گفت: تقریبا می توان گفت که دیگر مفقودی نداریم چرا که تمام آمار های داده شده مجددا با خانواده ها بررسی شد و متوجه شدیم که بسیاری از هموطنان به خانه های خود رسیده اند. اکنون یک جنازه در کلکچال و دو جنازه در دارآباد وجود دارد که باید به پایین انتقال داده و پیکر ها را تحویل خانواده دهیم.

رییس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی بیان کرد: در کل ۱۱ فوتی در ارتفاعات تهران به ثبت رسید و تکلیف مفقودی ها هم مشخص شد. بسیاری از هموطنان و کوهنوردان به دلیل خستگی و خاموش بودن موبایل خانواده ها را نگران گذاشتند که پس از پیگیری مجدد متوجه شدیم که اسامی اعلام شده از طرف خانواده ها صحیح و سالم هستند.

مساعدیان در پایان تاکید کرد: در توچال فوتی نداشتیم و این آمار فوتی ها برای قله های کلکچال، داراباد و آهار است.

منبع: ایسنا

کد خبر : ۲۰۳۴
0
۰
ارسال نظر