ویدیو/ همسر علیرضا نیکبخت دوباره تغییر چهره و استایل داد

همسر علیرضا واحدی نیکبخت که مدتی است در فضای مجازی کم کار شده است با انتشار تصویر جدیدی از خودش از تغییر چهره دوباره اش رونمایی کرده است.

ویدیو/ همسر علیرضا نیکبخت دوباره تغییر چهره و استایل داد
کد خبر : ۱۱۰۴۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- ظاهرا نیکبخت و همسرش بعد از انتقادها تصمیم گرفته اند مسیر زندگی شان را تغییر بدهند.

چرا که این روزها کاربران شاهد تولید محتوا های عجیب و گاها باور نکردنی از سمت این خانواده جنجالی هستند. البته همسر نیکبخت مدتیست که صفحه شخصی اش را از حالت عمومی به خصوصی در آورده است.

با این تفاسیر مونا نیکبخت به تازگی تصویری از خودش منتشر کرده که باز هم مخاطبین اش را متعجب کرده است.

او در این تصویر دوباره تغییر چهره داده و با پوشش کامل و محجبه ظاهر شده است.

به اعتقاد اغلب کاربران این تغییرات ناگهانی استایل و چهره همسر نیکبخت در فضای مجازی می تواند ناشی از محدودیت های غیر رسمی صورت گرفته روی بلاگرهای اینستاگرامی باشد.

بخوانید: عکس/ عاشقانه علیرضا نیکبخت و همسرش سوژه کاربران شد

بیوگرافی علیرضا نیکبخت واحدی

نیکبخت واحدی مدلینگ ایرانی در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.

آشنایی او با دختری در فیسبوک باعث شد که برای اولین بار ازدواج کند. اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد. او می گوید: در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد، چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

همچنین او در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

علیرضا نیکبخت به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده، و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است. همسر جدید او آرایشگر می باشد.

کد خبر : ۱۱۰۴۷۹
0
۰
ارسال نظر