ویدیو/ شوخی بامزه علیرضا بیرانوند با بزرگی بینی اش !

منتشر شدن فیلم عجیب و بامزه ای از شوخی دختر علی رضا بیرانوند با بینی پدرش با واکنش های زیادی در فضای مجازی مواجه شده است.

ویدیو/ شوخی بامزه علیرضا بیرانوند با بزرگی بینی اش !
کد خبر : ۹۶۳۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - علی رضا بیرانوند که در بین اهالی فوتبال به شوخ بودن معروف است هر بار با ویدیویی جالب از از شوخی با خودش سوژه کاربران فضای مجازی می شود.

او گاها با سوتی های عجیب و غریبش تا مدت ها باعث لحظات خنده داری برای مخاطبان فوتبال شده است.

به تازگی نیز بیرانوند ویدیویی از خودش و دخترش بارانا منتشر کرده که بزرگی بینی اش مانع از بوسیدن دخترش به صورتش می شود و دخترش جمله معروف یا بهتر است بگوییم سوتی تاریخی پدرش یعنی لس باوو را به او می گوید.

بعد از برد ایران مقابل مراکش در جام جهانی بیرانوند از هیجان شادی زیاد، رو به دوربین های جام جهانی اشتباها به جای کلمه lets go از لفظ لس باووو استفاده می کند!

بخوانید: عکس/ تفریح لاکچری و پر سر و صدای خانواده علیرضا بیرانوند در شمال

اسطوره پرسپولیس به عطر بیرانوند گیر داد!

به گزارش خبر ورزشی، اولین جلسه تمرینی پرسپولیس برای آمادگی جهت حضور در لیگ جدید شنبه برگزار شد. این تمرین که با حضور همه نفرات جدید پرسپولیس انجام شد، میهمانان ویژه ای از جمله علی پروین هم داشت.

نکته جالب در خصوص حضور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، شوخی علی پروین اسطوره تکرار نشدنی این باشگاه با علیرضا بیرانوند خرید جدید پرسپولیس بود. پروین که معمولا اهل شوخی نیست، با دیدن علیرضا به عطر او گیر داد.

بیرانوند که به خودش عطر زده بود، وقتی پروین را در آغوش گرفت، با واکنش جالب سلطان قرمزها مواجه شد. پروین خطاب به خرید جدید پرسپولیس گفت: علیرضا! این عطر است که به خودت زدی یا آب گلاب؟

علیرضا در پاسخ به صحبت‌های پروین گفت: علی آقا این عطر برند است و جزو بهترین عطرهای دنیا به حساب می‌آید. به خدا کلی پولش را دادم.

کد خبر : ۹۶۳۵۷
0
۰
ارسال نظر