ویدیو/ رونمایی فرشاد احمدزاده از خودروی فوق لاکچری همسرش

فرشاد احمدزاده بازیکن تیم سپاهان با منتشر کردن یک ویدئو از رانندگی همسرش در خارج از کشور، از خودروی فوق لاکچری او رونمایی کرده است.

ویدیو/ رونمایی فرشاد احمدزاده از خودروی فوق لاکچری همسرش
کد خبر : ۱۵۷۹۴۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- فرشاد احمدزاده بازیکن فعلی تیم سپاهان اصفهان قبل از پیوستن به این تیم یکی از چهره های جنجالی باشگاه پرسپولیس بود.

چرا که حواشی خارج از زمین فوتبال او سبب شده بود همواره مورد انتقاد گروهی از رسانه های ورزشی و کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

اما ازدواج ناگهانی و خبرساز او با کیانا محمدی یکی از اینفلوئنسر های مطرح فضای مجازی باعث شد او این روزها زندگی آرام و به دور از جنجالی را تجربه کند.

البته شاید موضوع پدر شدن او هم در احوالات کنونی فرشاد احمدزاده و پختگی این بازیکن بی تاثیر نباشد.

در همین راستا ستاره سابق تیم پرسپولیس ویدئوی جالب توجه ای را در اینستاگرام اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی از سوی مخاطبان اش مواجه شده است.

او در این ویدئو با انتشار نمایی از رانندگی کیانا محمدی که به نظر می رسد در یکی از کشورهای عربی باشد، از خودروی فوق لاکچری همسرش رونمایی کرده است.

بخوانید: ویدئو/ درس عبرتی که دروازه بان تیم ملی زنان از رونالدو گرفت

رونمایی همسر فرشاد احمدزاده از هدیه ولنتاین پر زرق و برق اش

به گزارش وقت صبح، روز گذشته به تاریخ ۱۴ فوریه روز عشق یا ولنتاین در تمام دنیا بود. همین امر سبب شده که از دیروز چهره های معروف فضای مجازی با انتشار تصاویر خاصی این روز را یاد آوری کنند.

در همین خصوص کیانا محمدی همسر فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس با منتشر کردن تصاویر جالبی در صفحه شخصی اش توجه دنبال کنندگان اش را جلب کرده است.

کیانا محمدی که یکی از مدلینگ های تبلیغاتی مطرح صنعت مد است در این استوری از هدیه های لاکچری و گرانقیمت همسرش رونمایی کرده است.
همچنین او خطاب به مخاطبین اش نوشته است: روز عشق مبارک .

البته این در حالی است که همسر فرشاد محمدزاده در هفته های گذشته با انتشار پیامی در اینستاگرام اش خبر مادر شدن اش را اعلام کرده بود.

کد خبر : ۱۵۷۹۴۱
0
۰
ارسال نظر