ویدیو/ جنجال سپهر حیدری با درامدزایی از صفحه پسر خردسال اش!

سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس با منتشر کردن فیلمی از پسر کوچکش مورد انتقاد شدید کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

ویدیو/ جنجال سپهر حیدری با درامدزایی از صفحه پسر خردسال  اش!
کد خبر : ۹۴۹۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - فعالیت این روزهای سپهر حیدری در فضای مجازی با نقد های فراوانی از سمت رسانه ها و کاربران مواجه شده است.

حیدری و همسرش آرام جوینده با تبلیغات عجیب و همچنین فخر فروشی زندگی لاکچری شان، صفحه اینستاگرام شان را به یک منبع درآمد بزرگ برای خود تبدیل کرده اند.

اخیرا خانواده حیدری پای فرزند خردسال شان را هم به این گرداب حواشی کشانده اند. گویا صفحه اینستاگرام آروکو پسر کوچک حیدری با هدف تبلیغ و درآمدزایی ایجاد شده است.

منتقدان معتقدند انتشار فیلم های این چنینی چیزی جز تبلیغ برای اهداف نمایشی و کسب درآمد آنها نیست و در آینده موجب آسیب های ناخواسته ای برای فرزندان این خانواده می شود.

بخوانید: ویدیو/ تغییر چهره دوباره همسر سپهر حیدری؛ آرام جوینده به دنبال چیست؟

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی در مکانیک و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی می باشد.

او در تیم هایی همچون ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان بازی کرده و گل قهرمانی سپهر حیدری برای پرسپولیس در بازی پایانی با سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شد.

او می گوید: در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

در واقع ازدواج من با عشق در یک نگاه شروع شده و بعد از آن سعی کردم به وی و خانواده اش نزدیک شوم و بعد از آشنایی و رفت و آمد و درخواست ازدواج به پدرش آنها نیز قبول کردند و ما در نهایت در سال ۹۳ با هم ازدواج کردیم. همسرم و دو پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

کد خبر : ۹۴۹۰۳
0
۰
ارسال نظر