ویدئو/ وقتی که احسان علیخانی شورش را در می‌آورد!

احسان علیخانی مجری عصر جدید چند بار میان حرف‌های یکی از شرکت کنندگان پرید.

ویدئو/ وقتی که احسان علیخانی شورش را در می‌آورد!
کد خبر : ۸۷۷۶۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، احسان علیخانی با صدا و لحن یکی از خانم‌های شرکت کننده شوخی کرد.

او بدون توجه به صحبت‌های آن خانم چند بار کلامش را قطع کرد و اصلا توجهی به صحبت‌های او نداشت.

در چنین برنامه‌هایی باید احترام شرکت کنندگان بیشتر از سمت میزبان رعایت شود و مجری نباید به خودش اجازه دهد که هر وقت دوست داشت میان کلام مهمان بپرد و بدون توجه به صحبت‌های او، فقط به شوخی‌های سطحی بپردازد.

پیشنهادی برای احسان علیخانی و عصر جدید

محمدصالح حجت الاسلامی نوشت: پیشنهادی برای احسان علیخانی و دومین دوره عصر جدید داریم. پیشنهادی که نه در تقابل با او برنامه‌اش هست و نه دور از ماهیت و هویت این برنامه.

پیشنهادی که با تکیه بر اعتماد بر استعداد و هنر جوانان برومند و هنرمند کشور مطرح می‌شود و شاید مطلع و سرآغاز هیجان‌انگیزی برای دور دوم این مسابقه محبوب باشد و شاید حتی کمک کند تا سخنان داور محترم مسابقه هم مصداق جدیدتر و جدی‌تری هم پیدا کند.

در واقع پیشنهاد نگارنده این سطور به تهیه کننده برنامه عصر جدید انتشار یک فراخوان برای دریافت پیشنهادات و ایده‌های جدیدتر و بومی‌تر دکور برنامه عصر جدید است.

اتفاقی که می‌تواند انبوهی از اتودهای جذاب را در دسترس تولید کنندگان این برنامه قرار دهد و با توجه به اینکه امکان استفاده و تولید این دکور برای برنامه هم هست برای ایده پردازش قطعا جذابیت‌های مادی و معنوی بسیار زیادی خواهد داشت.

شاید این پیشنهاد مفیدتر و دوستانه‌تر از انتقادات باشد و با توجه به اینکه از شواهد و قرائن مشخص است، در حال حاضر کار ساخت این برنامه در مرحله پیش تولید و یا ماقبل آن به سر می‌برد، به نظر می‌رسد که از فرصت کافی برای چنین فراخوانی برخوردار باشیم.

فراخوانی که حتی اگر برای این دوره جواب ندهد اما می‌تواند گامی باشد در جهت بومی‌تر شدن مسابقه احسان علیخانی در دوره‌های بعد و حتی امکان یافتن افراد مستعد و حضورشان در پشت صحنه دوره دوم می‌تواند ریسک‌های دکور جدید پیشنهادی را هم کمتر کند.

کد خبر : ۸۷۷۶۰
0
۰
ارسال نظر