ویدئو/ وقتی نظامیان آمریکایی مجبور به فارسی حرف زدن می‌شوند!

ویدئویی از صحبت کردن نظامیان آمریکایی در خلیج فارس به زبان فارسی منتشر شده است.

ویدئو/ وقتی نظامیان آمریکایی مجبور به فارسی حرف زدن می‌شوند!
کد خبر : ۱۷۰۲۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین، اقتدار ایران باعث شده تا نظامیان آمریکا و سایر کشورها مجبور شوند هنگام عبور از خلیج فارس به زبان فارسی صحبت کنند.

اولین فرمانده زن ناو هواپیمابر امریکا

ترنجی: نیروی دریایی امریکا روز جمعه اعلام کرد که کاپیتان امی بائورن اشمیت به عنوان اولین فرمانده زن ناو هواپیمابر امریکا فرماندهی ناو آمریکایی آبراهام لینکلن (CVN ۷۲) را بر عهده خواهد گرفت.

این اولین باری است که یک افسر فرمانده زن خدمه یکی از ۱۱ ناو هواپیمابر هسته‌ای نیروی دریایی را هدایت می‌کند.

با اتمام دوره آموزش انرژی هسته ای، هواپیمایی و رهبری مورد نیاز، باورنشمیت تابستان امسال فرماندهی ناو هواپیمابرلینکلن را بر عهده خواهد گرفت.

باوئرن اشمیت گفت: «من فوق العاده افتخار می‌کنم که برای دریافت این سمت انتخاب شده ام. من عاشق هدایت دریانوردان هستم و با جدیت تمام تلاش خود را برای ایفای نقش یک فرمانده مسئولیت‌پذیر بکار خواهم بست.»

باوئرن اشمیت همچنین اولین زنی بود که به عنوان افسر اجرایی در یک ناو هواپیمابر خدمت می‌کرد، موقعیتی که از سپتامبر ۲۰۱۶ تا ژانویه ۲۰۱۹، در ناو هواپیما بر لینکلن نیز عهده دار بود.

بائورنشمیت اهل میلواکی، ویسکانسین است و در ماه مه ۱۹۹۴ از آکادمی نیروی دریایی متحد ایالات متحده فارغ التحصیل شد، اولین کلاس فارغ التحصیلی که در آن زنان اجازه داشتند در کشتی‌ها و هواپیماهای جنگی خدمت کنند.

کد خبر : ۱۷۰۲۰۸
0
۰
ارسال نظر