ویدئو/ مهران مدیری جواب می‌دهد: چه کسانی دعوت او را در دورهمی رد کردند؟

مهران مدیری در یک نشست مطبوعاتی به برخی سوالات پاسخ داد.

ویدئو/ مهران مدیری جواب می‌دهد: چه کسانی دعوت او را در دورهمی رد کردند؟
کد خبر : ۵۹۵۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مهران مدیری در پرسش امیر پوریا و کیوان کثیریان در باره کسانی که دعوت او را رد کردند به نفراتی مانند محمدرضا شجریان اشاره نمود.

حضور مهران مدیری در عصر جدید ۳

در پیگیری‌هایی که چند صباحِ قبل اتفاق افتاد قرار بود فصل سوم به فصل زمستان برسد اما با رایزنی‌های جدید به نظر می‌رسد و جمله‌ای که به گوش می‌رسد «شاید عید نوروز، شاید تابستان و یا زمانی دیگر!». همه‌چیز منوط به آرام شدن وضعیت کرونا است.

به نظر می‌رسد هر موقع شرایط فراهم شد که گروه سازنده بتوانند به راحتی گروه‌های مختلف را برای راستی‌آزمایی و انتخاب برای شرکت در مسابقه از شهرستان‌ها به تهران بیاورند ۴ ماه بعد می‌توانیم منتظر تولید و پخش فصل سوم باشیم.

البته پیگیری‌ها بابت انتخاب داوران فصل جدید هم ما را به این نکته رساند: «داوران که حتماً تغییر می‌کنند؛ همان‌طور که احسان علیخانی در برنامه «دورهمی» توضیح داد اما با هیچ‌کسی منهای آن برنامه مهران مدیری، هنوز مذاکره نشده! آنجا هم علیخانی به مدیری می‌گوید آرزویم این است که شما در برنامه «عصر جدید» داوری کنید. »

برآمدِ پیگیری‌ها و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که تجربه سختی‌های تولید فصل دوم «عصر جدید» باعث شده که گروه دست نگه دارد تا کرونا آرام‌تر شود. چون برنامه به تماشاگر احتیاج دارد؛ استعدادهایی که از شهرستان به تهران می‌آیند و سختی‌های فصل دوم نشان داد که باید عوامل منتظرِ مهار کرونا و روندِ واکسیناسیون باشند.

کد خبر : ۵۹۵۳۸
0
۰
ارسال نظر