ویدئو/ محمدرضا گلزار آماده تور جدید کنسرت‌هایش می‌شود!

محمدرضا گلزار با انتشار ویدئویی آمادگی‌اش را برای تور کنسرت‌های جدید اعلام کرد.

ویدئو/ محمدرضا گلزار آماده تور جدید کنسرت‌هایش می‌شود!
کد خبر : ۶۰۴۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، محمد رضا گلزار در زیر این پست نوشت: شروع کنیم؟ و حدود ۸۳۰ هزار تومان لایک داده‌اند.

آهنگساز مشهور: گلزار خواننده‌ای معمولی است!

من به عنوان یک موزیسین که تحصیلاتم در حوزه موسیقی است و سال‌های زیادی در این عرصه کار کرده‌ام می‌توانم درباره کیفیت کار یک هنرمند نظر بدهم. اگر در این‌باره حرفی می‌زنم از سرِ بغض و کینه نیست. ابتدا به هوادارانِ محمدرضا گلزار می‌گویم که هیچ خصومتی با این هنرمند ندارم و او همکار و دوست من است. اگر نقدی به کارش وارد می‌شود برای حفظ حرمت و شأنِ خودِ اوست.

یادم هست که چندین سال پیش در کنسرتی بودم که گلزار در آن گروه گیتار می‌نواخت. او موسیقی را می‌شناسد و از راه موسیقی وارد عرصه هنر و بازیگری شد.

رضا گلزار مخاطبان زیادی دارد اما در حیطه خوانندگی خیلی صاحب نام نیست. کنسرت‌هایش برگزار می‌شود و خوانندگی هم می‌کند و این حق اوست که بتواند در این عرصه هم فعالیت کند.

در ماه‌های اخیر دیدم که گلزار در کنسرت‌هایش ویلن نواخته بود. بی‌شک گلزار نوازنده خوبی برای ساز ویلن نیست و او نباید این کار را می‌کرد. وقتی گلزار در کنسرتش ویلن می‌نوازد، فیلم اجرایش در شبکه‌های مجازی پخش می‌شود و از آنجایی که او شهرت دارد، ویلن‌نوازی‌اش به الگو تبدیل می‌شود. خیلی‌ها خوب یا بد نواختنِ این ساز را تشخیص نمی‌دهند و گمان می‌کنند که معیار ویلن‌نوازیِ خوب همین چیزی است که گلزار نواخته است.

حتی اگر مردم گلزار را تشویق کرده‌اند و به ویلن‌نوازیِ او اصرار کرده‌اند، او نباید در آن اجرا ویلن می‌نواخت. با این کار گلزار فرهنگ‌سازی برای مخاطب حرفه‌ای را دچار اخلال کرده است.

اگر من خودم را به عنوان یک خوشنویس معرفی کنم، در حالی که خوشنویس خوبی نباشم، فقط خوشنویسی را زیر سوال برده‌ام.

در اینجا باید به یک ضعف فرهنگی در کشورمان اشاره کنم؛ متاسفانه مردم ایران اهل نقدِ رودررو نیستند. ما در فرهنگ‌مان نقدِ درست و رودررو را یاد نگرفته‌ایم. از سوی دیگر مخاطبان عام، متوجه ایرادها نیستند و هنرمندان هم ظرفیت نقد شدن را ندارند.

از سوی دیگر مخاطبان عام، متوجه ایرادها نیستند و هنرمندان هم ظرفیت نقد شدن را ندارند.

خیلی از آهنگسازان بزرگ دنیا قبل از انتشار هر اثری، آن اثر را به منتقدان نشان می‌دهند و اگر منتقدان آن اثر را تایید کنند، برای انتشارش اقدام می‌کنند.

کد خبر : ۶۰۴۵۷
0
۰
ارسال نظر