ویدئو/ عاقبت ماجرای پیدا شدن طلای یک میلیاردی در زباله‌ها چه شد؟

یک زن و شوهر کنگانی قبل از مسافرت یک میلیارد طلا را به اشتباه در کیسه زباله انداخت.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، پس از این ماجرا و با ردیابی دوربین‌های مدار بسته متوجه شدند که یک زباله گرد طلاها را یافته است.

عاقبت ماجرا را در ویدئوی زیر ببینید.

مرد زباله گرد ناکام ماند

اولین راهکاری که به ذهن کارآگاهان رسید، بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه شاکی بود اما هیچ‌کدام از دوربین‌ها سطل مورد نظر را پوشش نمی‌داد.

در بررسی فیلم دوربین‌های دیگر، متوجه مرد زباله‌گردی شدند که کیسه‌ای در دست داشت و سطل‌ها را وارسی می‌کرد. خط سیر حرکت او را بررسی کرده و مطمئن شدند، او سطل زباله مورد نظر را جست‌وجو کرده و احتمال برداشتن طلاها از سوی او وجود دارد.

حالا باید هویت این مرد شناسایی می‌شد. شاکی عکسی از چهره این مرد را چاپ کرد و سراغ افرادی رفت که در آن منطقه ضایعات و زباله جمع می‌کردند.

با نشان دادن عکس به آن‌ها بعد از ۲۴ ساعت اسم و آدرس مرد زباله‌گرد را پیدا کرد و شبانه همراه سرگرد مقابل خانه او رفتند. رضایی خاطر نشان کرد «وقتی مرد زباله‌گرد در را باز کرد مامور پلیس همراه شاکی، کارت خود را نشان داد و درباره ماجرای طلاها پرسید اما آن مرد منکر زباله‌گردی بود و می‌گفت کارش بنایی و چاه‌کنی است.

او در ادامه وقتی با دلایل پلیسی روبه‌رو شد، قبول کرد طلاهای شاکی را پیدا کرده و در خانه‌اش است. به داخل رفت و بعد از ۱۰دقیقه، شاکی را به خانه‌اش دعوت کرد. طلاها را در باغچه خانه‌اش دفن کرده بود. آن را بیرون آورد و تحویل شاکی داد.»

بررسی‌های بیشتر نشان داد، مرد زباله‌گرد برای صبح روز بعد خودرویی دربست اجاره کرده بود تا به اصفهان برود و طلاها را بفروشد اما با اقدام سریع شاکی و پلیس، ناکام ماند.

کد خبر : ۸۷۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان