ویدئو/ طعنه عجیب بهاره رهنما به پیمان قاسمخانی!

بهاره رهنما که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود، بدون نام بردن از همسر سابقش به او کنایه زد.

ویدئو/ طعنه عجیب بهاره رهنما به پیمان قاسمخانی!
کد خبر : ۵۴۸۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این برنامه بهاره رهنما به ازدواج برخی هنرمندان مرد با دخترانی که اختلاف سنی زیادی با آن‌ها دارند، صحبت کرد.

البته بهاره رهنما بعدا اشاره به پیمان قاسمخانی را تکذیب کرد و گفت منظور حرف او، همسر سابقش نبوده است.

ازدواج دوم پیمان قاسم خانی چگونه انجام شد؟

بعد از طلاق بهاره رهنما دومین جنجال این رابطه ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی بود. پیمان قاسم خانی بعد از چند سال تنهایی در تیر ماه ۱۳۹۹ از میترا ابراهیمی، دختر مستندساز و روانشناس درخواست ازدواج کرد.

این خبر اما بعد از رسانه‌ای شدن با تکذیب خانم ابراهیمی مواجه شد و ایشان اعلام کردند صفحه دوم شناسنامه‌ام هنوز سفید است ر نهایت بعد از هفت ماه در نهایت اسفند ۹۹ عروس خانه بله را گفتند و پیمان قاسم خانی رسما برای بار دوم با خانم متیرا ابراهیمی ازدواج کرد.

ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

میترا ابراهیمی در مصاحبه‌ای درباره علاقه شخصی خود به فیلمسازی می‌گوید: " شغل من در واقع روانشناسی است؛ اما همیشه به ادبیات علاقمند بودم و آن را دنبال می‌کردم حتی کلاس‌های فیلمنامه‌نویسی نیز شرکت کرده بودم اما تجربه‌ای در زمینه فیلمسازی نداشتم فیلمسازی برایم به صورت وحشتناکی سخت بود و اما با خوش شانسی بزرگی روبرو شدم و آن کامیار شاپوری بود که روبروی دوربین من نشسته بود و با همه چیز کنار می‌آمد.

کد خبر : ۵۴۸۱۸
0
۰
ارسال نظر