ویدئو/ صحنه دلخراش حمله دو شیر به بچه فیل بی‌دفاع و کشتن او

یک بچه فیل نگون بخت که از گله‌اش جدا افتاده بود، مورد حمله دو شیر گرسنه قرار گرفت.

ویدئو/ صحنه دلخراش حمله دو شیر به بچه فیل بی‌دفاع و کشتن او
کد خبر : ۱۲۶۸۶۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، شیرها عموما به دلیل جثه بزرگ فیل‌ها به آن‌ها حمله نمی‌کنند و فقط در صورتی که بچه فیل‌ها را جدا و به دور از والدینش بیایند او را طعمه خود قرار می‌دهند.

این بچه فیل بی‌نوا نیز نتوانست از خود در برابر دو شیر درنده محافظت کند و عمر کوتاهش به پایان رسید.

آخرین وضعیت بچه فیل سریلانکایی باغ وحش تهران

دامپزشک باغ وحش ارم با بیان اینکه باغ وحش علاوه بر نگهداری در تکثیر و حفاظت از ژن‌های با ارزش نیز وظیفه دارد، درباره آخرین وضعیت بچه فیل سریلانکایی اظهار کرد: «مایسا» وضعیت مناسبی دارد و مرحله آشنایی او با پدرش نیز به خوبی انجام شد.

وی درباره آخرین وضعیت بچه فیل متولد شده در باغ وحش ارم (مایسا) گفت:

بیشتر بخوانید:

ویدئو/ تکه پاره شدن شیر سر به هوایی که وارد قلمرو شیرهای دیگر شد!

ویدئو/فیل مادر به خاطر افتادن بچه فیل در چاه غش کرد و بیهوش شد!

این بچه فیل درحال حاضر شرایط مناسبی دارد. چندی پیش هم یک کارشناس آلمانی به باغ وحش آمد که با باغ وحش ارم ارتباط دائمی دارد و هر دوسال یک بار برای بررسی وضعیت فیل‌ها به ایران سفر می‌کند و در آخرین بازدید از فیل‌ها نسبت به وضعیت و جایگاه «مایسا» اعلام رضایت کرد.

محمد زاده ادامه داد: مایسا هنگام تولد به دلیل قد کوتاهی که داشت در خوردن شیر با مشکل مواجه شد ولی با تلاش بسیار موفق شدیم که به‌صورت طبیعی شیر بخورد و حالا هر سه فیل در وضعیت خوبی هستند.

وی در پایان تصریح کرد: باغ وحش ارم توجه ویژه‌ای به این فیل‌ها دارد و در همین دوران کرونا هم توانستیم جایگاه بسیار مناسب و استانداردی را برای آن‌ها بسازیم و با بزرگ طراحی کردن آن جایگاه توانستیم بچه فیل را از آسیب‌های احتمالی حفظ کنیم و اخیرا مرحله آشنایی بچه فیل با پدرش نیز به خوبی انجام شد.

کد خبر : ۱۲۶۸۶۵
0
۰
ارسال نظر