ویدئو/ سام درخشانی: سحر قریشی تلنگر بخورد؛ خوشگلی کافی نیست!

چندی پیش از ماجرای اختلاف سام درخشانی و سحر قریشی نوشتیم اما یکی از درگیری های این دو را خواهید دید.

ویدئو/ سام درخشانی: سحر قریشی تلنگر بخورد؛ خوشگلی کافی نیست!
کد خبر : ۴۴۹۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - ویدئویی که در ادامه می بینید انتقاد تند و تیز سام درخشانی از سحر قریشی است که بعید به نظر می رسد تنها به دلیل مسائل کاری باشد چون مستقیم اسم می برد و انتقاد می کند.

درخشانی در این ویدئو با اشاره به حضور قریشی در برنامه رشید پور گفت: انسان اگر اشتباهی می کند باید از آن درس بگیرد. خانم قریشی چند سال پیش در برنامه دید در شب رشیدپور حاضر شد و تلنگر خورد.

این بازیگر افزود: وقتی آلپاچینو را نشناخت یعنی باید تلنگر بخورد و به فکر چیزهای دیگر باشد. اینکه فقط فرد خوشگل و خوشتیپ باشد و بازی کند کافی نیست.

انتقادات به سحر قریشی کم نیست.

درخشانی افزود: به غیر از رسیدن به تیپ و زیبایی کارهای دیگری را هم سحر قریشی انجام دهد به عنوان فردی که در جامعه مشهور است و کلی دنبال کننده دارد. کمی مطالعه کند و بداند که مسئولیت های دیگری هم دارد.

بخوانید: ماجرای شکایت سحر قریشی از سام درخشانی به کجا رسید؟

جنجال سحر قریشی در دید در شب

در ابتدای مصاحبه رشیدپور از لیدی گاگا سخن به میان آورد و سحر قریشی را لیدی گاگا ایران نامید.

در ادامه از ماجرای ازدواج اول سحر قریشی سوال کرد و همینطور برنامه ادامه پیدا کرد تا در قسمت پایانی قرار بر این شد که سحر قریشی با دیدن عکس هایی که به نمایش گذاشته می شود در مورد هر کدام اظهار نظر هایی بنماید.

اما این قسمت از مصاحبه برای خانم بازیگر به شدت گران تمام شد چرا که سوتی ها و ندانستن اسم برخی از چهره ها او را با چالشی جدی مواجه کرد.

برای مثال او یوکیانو آمانو مدیر کل آژانس بین المللی اتمی را در بحبوحه مذاکرات هسته ای نشاخت و یا اینکه محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما را نمی شناخت.

اتفاقاتی که شاید بتوان با اغماض از آنها عبور کرد ولی نشناختن فرانسیس فورد کاپولا کارگردان فیلم پدر خوانده و اشتباه گرفتنش با آل پاچینو و شاید هم مارلون براندو و همچنین به جا نیاوردن کوئینتین تارانتینو از اتفاقات عجیبی بود که این سوپر استار سینمایی ایران در آن مصاحبه رقم زد.

اما این تمام ماجرا نبود قریشی وقتی عکس احمدی نژاد رئیس جمهور سابق را دید مدعی شد که در وجود احمدی نژاد یک کاریزمایی دیده است که پیش از این تنها در وجود شهاب حسینی دیده است !

کد خبر : ۴۴۹۷۳
0
۰
ارسال نظر