ویدئو/ زنده شدن مرد کلاهبرداری که خود را به مردن زده بود!

اتفاق عجیبی در اندونزی رخ داد که در آن مردی برای فرار از بدهی هنگفت خود را مرده تظاهر کرد و در کمترین زمان گیر افتاد.

ویدئو/ زنده شدن مرد کلاهبرداری که خود را به مردن زده بود!
کد خبر : ۱۲۵۶۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مرد اندونزیایی برای فرار از دست بدهکاران، خودش را به مردن زد، اما حقه‌اش لو رفت و او را به دردسر بزرگی انداخت.

خبر مرگ

خانواده این مرد از مرگ او در بیمارستانی در اندونزی خبر داده بودند و مردم را برای تشییع جسدش جمع کردند. اما او ناگهان زنده شد و از تابوت بیرون آمد.

مردم خیلی زود فهمیدند این مرد برای فرار از بدهی‌های کلان انباشته‌شده خود با توافق خانواده تصمیم به جعل مرگ خود کرده است.

با این حال پس از انتشار تصویری از او در شبکه‌های اجتماعی که پس از اعلام مرگش از تابوت بلند شده بود، همه در جریان حقه‌اش قرار گرفتند. با دست به دست شدن عکس او، مسئله بدهی‌هایش در سطح وسیعی به سر زبان‌ها افتاد.

بیشتر بخوانید:

کلاهبرداری عجیب؛ پسر ۱۳ساله کرجی یک شبه میلیاردر شد!

ماجرای کلاهبرداری بزرگ و باورنکردنی از شرکت «اپل»!

به گزارش روزنامه انگلیسی میرر، تحقیقات پلیس اندونزی نشان می‌دهد این مرد ۴۰ساله هفته گذشته آمبولانسی را به همراه تابوت اجاره کرده و همسرش نیز همراه او بوده است.

روایت راننده آمبولانس

آن‌ها از راننده آمبولانس خواستند که آن‌ها را از خانه‌شان در جنوب جاکارتا، پایتخت اندونزی، به خانه‌ای ببرد و جسد یکی از بستگانشان را از آنجا در خودرو قرار دهد.

راننده آمبولانس به پلیس گفت: این زوج هنگام سوار شدن در سلامت کامل بودند، سپس از من خواستند برای مدتی در استراحتگاهی در بزرگراه توقف کنم. در این فاصله مرد به داخل تابوت پرید و من هم فکر کردم او مرده است.

در بررسی‌ها مشخص شد که خانواده از مرگ این مرد خبر دادند، سپس آمبولانس او را به بیمارستان بوکور اندونزی رساند، اما پس از معاینه او از جایش بلند شد.

بیمارستان در نهایت با صدور بیانیه‌ای مرگ این مرد را تکذیب کرد.

طبق قوانین اندونزی، تلاش عمدی برای فریب دادن مقامات جرمی است که مجازات آن تا یک سال زندان است.

منبع: فرارو

کد خبر : ۱۲۵۶۱۸
0
۰
ارسال نظر