ویدئو/ رپ خوانی باورنکردنی هادی چوپان: خواننده رپ حریف می طلبم!

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران و جهان در اقدامی غیرمنتظره با انتشار ویدئویی از رپ خوانی عجیب اش در صفحه شخصی اش رونمایی کرده است.

ویدئو/ رپ خوانی باورنکردنی هادی چوپان: خواننده رپ حریف می طلبم!
کد خبر : ۱۵۸۱۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- هادی چوپان قهرمان معروف کشورمان تا قبل از کسب عنوان قهرمانی آقای مستر المپیا، به عنوان یک ورزشکار مشهور و محبوب در نزد اهالی ورزش شناخته می شد.

اما ظاهرا کسب عنوان خیره کننده مستر ۲۰۲۲ آمریکا مسیر متفاوت و پر از چالشی را برای این قهرمان شیرازی در فضای مجازی ایجاد کرده است.

فعالیت های اخیر هادی چوپان در صفحه شخصی اش این شائبه را برای کاربران ایجاد کرده که او سعی دارد به یک بلاگر ورزشی جنجالی بدل شود.

در همین ارتباط گرگ پارسی به تازگی ویدئوی جنجال برانگیزی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که بازتاب گسترده ای در میان طرفداران اش داشته است.

او که در این فیلم متفاوت در حال خواندن یک آهنگ به سبک خوانندگان رپر است، ادعا کرده که خواننده رپ حریف می‌ طلبم.

بخوانید: ویدئو/ پز جنجالی شهربانو منصوریان با دسته های یورو در بانکوک

وقتی هادی چوپان دست از سر فتوشاپ برنمی دارد

به گزارش وقت صبح، به نظر می رسد هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیای ۲۰۲۲ جهان مسیر تازه ای را برای دیده شدن در فضای مجازی در پیش گرفته است.

این در حالی است که قهرمان شیرازی پرورش اندام جهان پیشتر با انتشار ویدیوهایی از تمرینات سنگین و فشرده اش توجه مخاطبان اش را جلب می کرد.اما این روزها در صفحه شخصی گرگ پارسی خبری از تمرین و فعالیت های ورزشی سابق نیست.

در همین‌ راستا هادی چوپان به تازگی تصویری فتوشاپی از خودش را در اینستاگرام اش منتشر کرده که حتی صدای طرفداران اش هم بلند شده است.

او که در این تصویر با لباسی کاملا سفید بر روی یک صندلی نشسته قصد دارد اینگونه به مخاطبین اش القا کند که کهکشانی فکر می کند.

بلکه آقای مستر المپیا با نمایش تصاویر عجیب و متفاوتی از خودش که با چاشنی طنز هم آمیخته شده دنبال کنندگان اش را غافلگیر می کند.

کد خبر : ۱۵۸۱۷۶
0
۰
ارسال نظر