ویدئو/ رامبد جوان شهروند کانادا بودنش را تکذیب کرد

رامبد جوان در یک لایو اینستاگرامی به سوالات مخاطبانش پاسخ داد.

ویدئو/ رامبد جوان شهروند کانادا بودنش را تکذیب کرد
کد خبر : ۵۰۷۶۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، رامبد جوان در جواب یکی از پرسش‌ها که از او درباره شهروند کانادا بودنش پرسیده شد، جواب داد او غیر ایران شهروند هیچ کشور دیگری نیست.

شرایط حکم کرد فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم

رامبد جوان در یک گفتگوی اینترنتی با ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات مختلف از جمله سرنوشت برنامه «خندوانه» و حواشی سفرش به خارج از کشور، تأکید کرد تصمیمی برای ترک ایران ندارد.

وی که در ارتباط زنده اینترنتی مهمان برنامه «باغ رمضان» بود در ابتدا گفت: «واقعیت این است که علیه یک سری از عملکردها جوهایی ساخته می‌شود. مثلا برنامه‌هایی ساخته می‌شود و جذابیت و محبوبیت ایجاد می‌کند. هر قدمی که قرار باشد با خودش موفقیت و جلب توجه و حمایتی از جانب مخاطب داشته باشد، اشکالاتی را به وجود می‌آورد از حسادت بگیرید تا موارد کاری.

مجموعه این‌ها جریان‌هایی می‌شود که آدم‌ها را به حاشیه و گوشه هل بدهد. همیشه بوده، از قبل‌تر هم بوده است. حتی قبل‌تر از اینکه این سفر کانادا را برویم. این جوسازی‌ها کاملا هدایت شده بود. مدیران تلویزیون اتفاقاً بی‌خبر نبودند و ماجرای سفر ما را می‌دانستند. شرایطی که حکم می‌کرد ما برویم و فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم یک چیز خودخواسته و خانوادگی بود.»

او ادامه داد: «یادم نمی‌آید در برنامه‌ای تماشاچی‌ها پرچم ایران را تکان داده باشند. روزهای اول در فصل دوم «خندوانه» به دست مردم پرچم می‌دادیم و همه معذب بودند و خجالت می‌کشیدند و بعد به یک رفتار همراه با علاقه و میل تبدیل شد.

چون حکم که نمی‌کردیم و اجباری هم نبود. این مسیر با سرودهایی که برای ایران ساختیم شکل گرفت؛ با دعوت از اقوامی که می‌توانستیم به استودیو بیاوریم، اینکه از همه جای ایران به برنامه می‌آمدند. خیلی جذاب بود. »

جوان در ادامه با بیان اینکه نیمی از تماشاچیان استودیوی «خندوانه» از شهرهای مختلف می‌آمدند و این خیلی جذاب بود، گفت: «وقتی یک جریانی شکل می‌گیرد و همه علاقمند هستیم ما نمی‌توانیم ادایش را در بیاوریم.

اینکه من مجبور هستم و دلم می‌خواهد برای بخشی از زندگی‌ام تصمیمی بگیرم معنایش این نیست که ایران را دوست ندارم و می‌خواهم از ایران خداحافظی کنم. ۴۸ سال سن دارم و ۳۰ سال است در ایران کار می‌کنم.»

کد خبر : ۵۰۷۶۱
0
۰
ارسال نظر