ویدئو/ حرکات وحشیانه بازیکن فوتبال که منجر به محرومیت مادام العمر شد!

این بازیکن دیگر نباید فوتبال بازی کندآیتسارت نویچایبون تایلندی که بازیکن حریف را با فن موی‌تای زمین‌گیر کرد، نقره‌داغ شد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه، آیتسارت که در طول بازی تیمش در لیگ ۳ تایلند با دانشگاه شمال بانکوک به میدان رفته بود در دقایق پایانی بازی حرکتی باورنکردنی انجام داد که حتی شبکه‌های اجتماعی تصاویر آن را با هشدار صحنه دلخراش در دسترس مخاطبان قرار دادند.

در آخرین دقایق مسابقه در حالی که اف‌سی بانکوک با سه گل از حریف خودش عقب بود، توپ آیتسارت توسط سوپاسان بازیکن بخت‌برگشته حریف به اوت رفت.

آیتسارت که شدیدا عصبی به نظر می‌رسید، بعد از شیطنت بسیار جزیی سوپاسان در گیر دادن پای خودش به او، کنترل خودش را به‌طور کامل از دست داد و زمین بازی فوتبال را با رینگ موی‌تای اشتباه گرفت و با آرنج خودش، ضربه‌ای سهمگین به فک سوپاسان وارد کرد.

بعد از این صحنه داور بازی بلافاصله با کارت قرمز آیتسارت را از زمین بازی اخراج کرد. اما این پایان بازیکنی که باعث شد صورت سوپاسان ۲۴ بخیه بخورد، نبود!

اخراج از باشگاه

اف‌سی بانکوک او را پس از پایان بازی اخراج کرد و اعلام کرد که قرارداد آیتسارت فوراً فسخ شده است. در بیانیه باشگاه آمده است: «اف‌سی بانکوک از هیچ نوع رفتار غیرورزشی از جمله استفاده از خشونت در زمین حمایت نمی‌کند. باشگاه از این حادثه متاسف است و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار این نوع حادثه انجام خواهد داد.»

آیتسارت بعداً پیامی در فیس بوک منتشر کرد و گفت که از اقدام خود پشیمان است و آن را بسیار افراطی خواند.

او از سوپاسان و همچنین از هواداران، مدیران، مربیان و بازیکنان دو تیم عذرخواهی کرد. باشگاه اف‌سی یونیورسیتی بانکوک هم اعلام کرد که در مورد این حمله یک شکایت به پلیس ارائه کرده است.

محرومیتی که می‌تواند مادام العمر باشد

هم‌چنین آیتسارت از ۲ تا ۶ جلسه محرومیت و جریمه ۲۰ تا ۸۰ هزار باتی تایلند را به‌خاطر رفتاری که داشته از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تایلند متحمل خواهد شد.

البته که آسیب بزرگ‌تر برای او، این است که جو بسیار شدیدی علیه او در فضای رسانه‌ای و ورزشی تایلند ایجاد شده که احتمالا منجر به‌عدم انعقاد قرارداد با او از طرف سایر باشگاه‌ها خواهد شد.

هواداران فوتبال در تایلند معتقدند هیچ باشگاهی اعتبار خودش را با بستن قرارداد با این بازیکن به خطر نخواهد انداخت. موضوعی که شاید به خداحافظی این بازیکن از فوتبال ختم شود.

کد خبر : ۷۹۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان