ویدئو/ تفریح‌های بچه پولداری محمدرضا گلزار همراه دوستانش!

محمدرضا گلزار ویدئویی از تفریح خود در زمستان منتشر کرده است.

ویدئو/ تفریح‌های بچه پولداری محمدرضا گلزار همراه دوستانش!
کد خبر : ۶۸۰۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این ویدئو محمدرضا گلزار به همراه دوستانش به پیست اسکی رفته و مشغول اسکی هستند.

واکنش منوچهر هادی به انتقاد محمدرضا گلزار

اظهارنظر اخیر محدرضا گلزار درباره دلایل شکست سریال شبکه نمایش خانگی «گیسو»، واکنش کارگردان را به دنبال داشت.

محمدرضا گلزار در گفت‌وگویی با یک شبکه مجازی «ضعف فیلمنامه و نبود متن کامل» و «بی‌انگیزگی آدم‌های موثر در پروژه» را از دلایل شکست «گیسو» ی منوچهر هادی عنوان کرده بود.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود، «… وقتی اتفاقی برای پروژه‌ای می‌افتد مقصر آن همه هستیم. شاید ما هم مقصریم که از ابتدا مصر نبودیم فیلمنامه را بخوانیم و اعتماد کردیم. پس من هم این شکست را گردن می‌گیرم…»

حالا منوچهر هادی که این روزها سریال کمدی «نیسان آبی» را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی می‌کند، در اینستاگرامش در پاسخ به محمدرضا گلزار نوشته است: «از تو فقط لحظات خوب و رفاقت و برادری را بخاطر می‌سپارم. حضورت در زندگی کاریم موثر و مفید بود. مهم نیست که من را نشناختی مهم است که میشناسمت خوش قلب و مهربان. صد گیسو که با تمام وجود و همه انگیزه ساختمش فدای یک تار موت، نه در کلام در واقعیت درونم.

ممنون تک تک عوامل و گروه محترم مخصوصن تهیه کننده هومن کبیری هم هستم و شرمنده کسانی که به هر دلیل ناراضی از گیسو هستند. تمام کاستی‌ها از من و دلایل ناتمام ماندن گیسو بماند. فقط بدانید که برای ادامه و سرانجام گیسو جنگیدم و نشد. مقصر کیست باز هم بماند.

مردم گیسو را دیدند و دنبال کردند و گله آن‌ها به حق از ناتمامی آنست. که در این مجال گفتنش دردی را دوا نمی‌کند.»

سریال گیسو در ادامه عاشقانه با حضور بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی و حسین یاری ساخته شد. منوچهر هادی، کارگردان «گیسو» تیرماه امسال از پایان اجباری این سریال و کنار گذاشته شدنش از کارگردانی پروژه گفته بود.

کد خبر : ۶۸۰۰۳
0
۰
ارسال نظر