ویدئو/ به میان آمدن پای اشرف حکیمی به برنامه خندوانه

جناب خان در برنامه شب گذشته خندوانه حضور یافت و دیالوگ های جالبی گفت.

ویدئو/ به میان آمدن پای اشرف حکیمی به برنامه خندوانه
کد خبر : ۶۵۹۲۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این برنامه از مصائب کنترل باشگاه بزرگی مثل پاریسن ژرمن گفت. به عنوان مثال نامزد اشرف حکیمی که برای او مشکل ایجاد می‌کند!

جناب خان سر شوخی را با داریوش ارجمند، لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی باز کرد!

عروسکِ پرماجرای «خندوانه» این بار به سراغ شوخی با سه بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون و تست بازیگری‌اش در فیلم «درباره الی» رفت که قابل توجه بود.

او در یکی از شوخی‌های خود به سراغ موضوع حضور لیلا حاتمی در تبلیغات بازرگانی رفت که انتقادهای زیادی را به همراه داشته است؛ همان آگهی یخچال که می‌گویند دستمزدهای میلیاردی هم دارد.

جناب‌خان با این تبلیغ شوخی کرد و گفت: «یک کار مشترک با یخچال داشتم که لحظه آخر این نقش را لیلا حاتمی از ما گرفت؛ نقش خوبی بود! سکانس مشترک بازی با یخچال داشتیم که نشد. ما هرچه حرف زدم یخچال جواب نداد تا لیلا حاتمی حرف زد یخچال جواب داد و لحظه آخر برنده شد.»

در شوخی دیگر به سراغِ فیلم «درباره الی» رفت و گفت: «قرار بود ابتدا من نقش الی را بازی کنم؛ نقش الی تا لحظه آخر را با ترانه علیدوستی شانه به شانه پیش رفتیم. قرار بود یکی در آب بیفتد غرق شود؛

اول ترانه علیدوستی در آب افتاد و نیم ساعت زیر آب ماند و خوب غرق شد. اما من پریدم چون بچه جنوبم، در سه دور شنا، نجات پیدا کردم. گفتند این نقش باید غرق شود و لحظه آخر رد شدم.»

شوخی جالبِ دیگر با داریوش ارجمند و حواشی اخیر برمی‌گشت؛ جناب‌خان گفت: «آقای داریوش ارجمند استاد وزنه‌برداری و استاد کارهای تخصصی حوزه وزنه‌برداری‌اند؛ یعنی چنان وزنه‌برداری را تحلیل می‌کنند که من در خانه می‌گفتم یا ابوالفضل!»

کد خبر : ۶۵۹۲۷
0
۰
ارسال نظر