ویدئو/ امکانات شگفت‌آور مدل جدید ون لوکس مرسدس که چشم‌ها را خیره می‌کند!

از مدل جدید و لوکس ون مرسدس بنز کلاس V رونمایی شد.

ویدئو/ امکانات شگفت‌آور مدل جدید ون لوکس مرسدس که چشم‌ها را خیره می‌کند!
کد خبر : ۱۱۲۴۴۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، این مدل جدید دارای امکانت بی‌شمار و شگفت آوری است که در ویدئوی زیر مشاهده می‌فرمایید.

ون لوکس مرسدس بنز کلاس V با تیونینگ کلاسن

زومیت نوشت: تیونر آلمانی کلاسن نسخه‌ای لوکس از ون مرسدس بنز کلاس V ارائه کرده که از امکانات داخلی سدان S کلاس و قابلیت‌های الکترونیکی بهره می‌برد.

افراد ثروتمند ممکن است همیشه در خرید مرسدس بنز کلاس S تردید نداشته باشند؛ اما گاهی اوقات، خرید خودروهای لوکس چهارنفره می‌تواند دردسرهایی نیز ایجاد کند.

به‌عنوان مثال، اگر فرد بخواهد جلسه کاری خود را در داخل مرسدس بنز کلاس اس برگزار کند و تعداد افراد جلسه چهار نفر باشند، با مشکل روبه‌رو می‌شود. در این حالت، فرد مجبور است جلسه‌ی خود را در رستوران یا محیط کار و با حضور تمام افراد تشکیل دهد.

بااین‌حال، تیونر کلاسن (Klassen) چنین مشکلی را با نسخه‌ای لوکس از ون مرسدس بنز کلاس V حل کرده است. این شرکت روش‌هایی برای برگزاری جلسات در داخل این مینی‌ون پیدا کرده؛ اما محصول جدید به‌اندازه‌ی مرسدس بنز اس کلاس نیز لوکس خواهد بود.

ون لوکس مرسدس چشم‌ها را خیره می‌کند.

کلاس به معنای واقعی

کلاسن به‌معنای واقعی کلمه نام خود را با این مرسدس بنز V-Class به‌نمایش می‌گذارد. پس از بازکردن درهای اتوماتیک ون، سرنشینان با چهار صندلی تزیین‌شده با بهترین مواداولیه روبه‌رو خواهند شد.

صندلی‌ها بسیار باکیفیت هستند و دقیقا احساس نشستن در مرسدس بنز کلاس S را به سرنشین القا می‌کنند؛ زیرا به‌طور مستقیم از سدان لوکس آلمانی قرض گرفته شده‌اند. به‌غیر از مواد چرمی باکیفیت، فیبرکربن یکی دیگر از مواد اصلی مرسدس بنز کلاس V با تیونینگ کلاسن است.

با تمام این‌ها، این هنوز بهترین بخش طراحی کلاسن نیست. استعدادهای اصلی کلاسن در طراحی و تزیین ون مرسدس بنز، در امکانات و قابلیت‌های الکترونیکی داخل کابین کارکرد بیشتری دارد.

همه‌چیز در داخل کابین را می‌توان ازطریق iPad در ردیف سوم کنترل کرد؛ ازجمله نور محیط، کنترل صندلی‌ها، ماساژور، میزهای اضافی، کشوها و حتی دوربین‌های جلو و عقب.

در داخل این مینی‌ون لوکس، حتی پلی‌استیشن ۴ هم نصب شده است تا علاقه‌مندان به بازی بتوانند اوقات خوشی در سفر داشته باشند. علاوه‌بر این قابلیت، کنترل تمام پارامترها ازطریق دستورهای صوتی نیز انجام می‌شود.

ون مرسدس بنز کلاس V با طراحی داخلی کلاسن می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای گذران اوقات فراغت در طول سفر باشد. کلاسن این ون لوکس را معرفی کرده تا علاقه‌مندان بدون فکرکردن به هزینه ساعت‌های خوشی در سفر تجربه کنند.

کد خبر : ۱۱۲۴۴۲
0
۰
ارسال نظر