ویدئو/ امکانات اختصاصی و عجیب یک باشگاه اماراتی برای سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ویدئویی جالب از امکانات اختصاصی یک باشگاه اماراتی که برای او فراهم شده، رونمایی کرده است.

ویدئو/ امکانات اختصاصی و عجیب یک باشگاه اماراتی برای سحر قریشی
کد خبر : ۱۵۷۹۳۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- سحر قریشی حدود 7 ماه است که از ترکیه به امارات مهاجرت کرده و در شهر دبی ساکن شده است. اما کسی نمی داند که شغل کنونی اش در دبی چیست.

او چند ماه قبل گفته بود که قصدی برای بازگشت به ایران ندارد و مسیر شغلی اش را در امارات دنبال خواهد کرد. اما با گذشت ماه ها، هنوز در این زمینه شفاف سازی نکرده است.

بررسی فعالیت های اخیر سحر قریشی نشان می دهد که او تنها به ورزش کردن مشغول بوده و ویدئوهایش را در یوتیوب اش منتشر کرده تا به درامدی در این رابطه برسد.

اکنون هم او ویدئویی از باشگاه بدنسازی اش در دبی منتشر کرده و نشان داده که این باشگاه امکاناتی خاص و جالب برای او فراهم آورده است.

بخوانید: ویدئو/ تلاش دیدنی سحر قریشی در باشگاه برای بازگشت به دوران اوج!

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است.

قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

کد خبر : ۱۵۷۹۳۶
0
۰
ارسال نظر