واکنش جالب کارگردان مشهور به ادعای مبتذل بودن سریال های نمایش خانگی

صحبت های پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما در مورد سریال های بخش نمایش خانگی با واکنش مصطفی کیایی مواجه شد.

واکنش جالب کارگردان مشهور به ادعای مبتذل بودن سریال های نمایش خانگی
کد خبر : ۹۰۱۸۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ جبلی سریال های بخش نمایش خانگی را مستهجن خوانده و گفته بود: «هیچکدام از شما به هیچ وجه همراه با خانواده حاضر به نشستن پای یک قسمت از سریال‌هایی که دارد در شبکه خانگی پخش می‌شود نخواهید بود.

اسم نمی برم. در فضای برخی پلتفرم‌هایی که در قالب گیمینگ پخش زنده و استریمینگ دارند مطالبی بارگذاری می‌شود که اعم از محتوای مستهجن به معنای واقعی کلمه، شیطان‌پرستی به معنای واقعی کلمه، محتوای صد در صد ضد دینی و ضد امنیتی است. کی صاحب اینجاست؟ کی باید این را مدیریت کند؟! ادعای نظارت ما ادعای سلیقه ای نیست. وظیفه ای است که قانون اساسی بر عهده ما گذاشته».

بیشتر بخوانید: چرا فیلم حاتمی کیا در شبکه نمایش خانگی سانسور شد؟

پاسخ مصطفی کیایی به ادعای پیمان جبلی

اکنون مصطفی کیایی کارگردان سینما و تلویزیون به این سخنان واکنش نشان داده و جبلی و دیگر روسای سابق صدا و سیما را به سرکوب تولیدات فرهنگی داخلی و سوق دادن مردم به سمت ماهواره متهم کرده است. کیایی در پستی اینستاگرامی در این باره نوشته است:

جناب آقای جبلی، خوش به حال‌مان که شما هستید و بر ما نظارت می‌کنید. کم‌تر از چند ماه دیگر، حاصل کار شما و تیم‌تان نه تنها در رادیو و تلویزیون کشور بلکه در عرصه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها را خواهیم دید.

نتیجه سلیقه فرهنگی دستوری شما و همفکران‌تان اتفاق امروز صدا و سیما و مردم است؛ روزگاری در اوج دوران جنگ و موشک و توپ و آژیر قرمز، تنها خاطرات ما عروسک‌ها و سریال‌ها و برنامه‌های خاطره‌انگیز صدا و سیما بود، اما حالا کجاییم؟

بچه‌های‌مان پای برنامه‌های ماهواره‌ای و کارتن‌های روز دنیا هستند و جوانان‌مان سریال‌های دانلودی می‌بینند و سن بالاها هم جم تماشا می‌کنند.

صدا و سیما شده تریبون شما و همفکران‌تان!

خبرها هم در جای دیگری است زیرا اخبار داخلی به جای خبر، سریال‌های کمدی پخش می‌کنند، چون صدا و سیما شده تریبون شما و همفکران‌تان، در این چند سال هم که به لطف شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها با همه معایب و مزایا، خانواده‌ها از پای ماهواره‌ها به سمت تولیدات داخلی رفته‌اند، باز با زدن برچسب تکراری و اسم رمز همیشگی مبتذل و مستهجن، قصد نابودی آن دارید.

آقای جبلی یا شما هیچ شناختی از جامعه پیرامون‌تان که در آن به ظاهر زیست می‌کنید و مدیریتش را بر عهده دارید، ندارید و یا عامدانه در حال برگرداندن مخاطبان به پای شبکه‌های خارجی هستید. شما و دوستان‌تان که با همه تلاش نیروهای محبوب را از خانه خود رانده‌اید و مخاطبان را از دیدن آن‌ها محروم کردید، هیچ‌گاه به خود حق ندهید که صنعت نوپایی را با همان فرمان به سوی نابودی ببرید.

سیاست‌های شما با آمار قابل ارزیابی است لطفا یک نگاه به ریختن روزانه آمار مخاطبان‌تان بیندازید و دست از سر مردم بردارید.

کد خبر : ۹۰۱۸۳
0
۰
ارسال نظر