همسر “سپهر حیدری” چادری شد/ عکس

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در اینستاگرام به پا کرده عکسی از خود با چادر در اینستاگرام مدتی قبل منتشر کرد.

همسر “سپهر حیدری” چادری شد/ عکس
کد خبر : ۶۱۸۹۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، آرام جوینده همسر سپهر حیدری تصویری را مدتی قبل از خود به همراه همسر و فرزندش در حرم امام رضا (ع) با ادر به اشتراک گذاشت.

همسر داف "سپهر حیدری" چادری شد

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در اینستاگرام به پا کرده نمایی از برج فوق لوکسی که در آن زندگی می کنند و استخر آن را نمایش داد

آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن مشهور فوتبال (سابق) تیم پرسپولیس به دلیل نمایش هایی که از زندگی لاکچری شان در دبی دارد حاشیه های زیادی را ایجاد کرده که یکی از خفن ترین آن جشن تولد لاکچری در قایق لاکچری تفریحی بود که سر و صداهای زیادی به پا کرد.

همسر سپهر حیدری به دلیل اینکه به تازگی شاخ اینستاگرام شده و تا قبل از آن چهره مشهوری نبوده است اطلاعات زیادی در دسترس ندارد و فقط یک سری مطالب تایید نشده درباره شغل های سابق او و همچنین فعالیت های ورزشی او مطرح می شود. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد.

کد خبر : ۶۱۸۹۶
0
۰
ارسال نظر