همسر “خانم بازیگر” به علت زیبایی بی نهایتش او را طلاق داد/ عکس

طوبا بویوک اوستون که از بازیگران مشهور ترکیه ای است از همسرش طلاق گرفت. دلیل طلاق این بازیگر ترکیه ای از همسرش زیبایی خدادادی اش اعلام شد!

همسر “خانم بازیگر” به علت زیبایی بی نهایتش او را طلاق داد/ عکس
کد خبر : ۸۸۶۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، طوبا بویوک اوستون در ۵ ژوئن سال ۱۹۸۲ در شهر استانبول متولد شد پدر و مادر او اهل ارزروم ترکیه هستند،او تنها فرزند خانواده است، در زمان کودکی به نقاشی بسیار علاقمند بود.

طوبا بویوک اوستون دوران مدرسه را در شهر استانبول گذراند و سپس تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول گذراند.

همسر "خانم بازیگر" به علت زیبایی بینهایتش او را طلاق داد/ عکس

فعالیت هنری طوبا بویوک اوستون

به دنبال حضور در تبلیغات تلویزیونی در سال ۲۰۰۳ نخستین سریال خود را در چهار قسمت آخر سلطان مکاما، به کارگردانی آیدین بلوت شروع کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ نخستین فیلم سینمائی به اسم پدرم و پسرم( Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.

طوبا بویوک اوستون در همان سال در یک مجموعه تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya ایفای نقش کرد و بعد از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار( Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında در کشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. در سال ۲۰۰۷ در مجموعه تلویزیونی دیگری به نام عاصی( Asi) بازی کرد.

کد خبر : ۸۸۶۹۴
0
۰
ارسال نظر