هالک ایرانی کاری که خودش نکرد را تبریک گفت!

امیرعلی اکبری توانست در رقابت مبارزه در قفس حریف ایتالیایی‌اش را شکست دهد.

هالک ایرانی کاری که خودش نکرد را تبریک گفت!
کد خبر : ۱۰۶۶۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سجاد غریبی که با مبارزه و باخت مفتضحانه‌اش مدتی نقل رسانه‌ها بود، حال پس از برد علی اکبری پیروزی او را تبریک گفت.

هالک ایرانی برد امیر علی اکبری را تبریک گفته است.

علی‌اکبری و نخستین پیروزی در «وان چمپیونشیپ»

«امیر علی‌اکبری» در بخش سنگین‌وزن مسابقات MMA سازمان «وان چمپیونشیپ» مقابل «مائورو سریلی» پیروز شد تا نخستین برد خود در این رقابت‌ها را ثبت کند.

در این مسابقه علی‌اکبری از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و به حریف نزدیک شد. او خیلی زود از پشت حریف خود را گرفت و زمانی که او را در حالت صلیبی گرفتار کرد، کار برای مبارز ایتالیایی سخت‌تر هم شد.

این شرایط تا پایان راند نخست ادامه داشت.

سریلی که به دلیل سرعت ضرباتش به چکش مشهور است، در راند دوم با یک هوک راست ضربه خوبی به صورت علی‌اکبری زد اما مبارز ایرانی با استفاده از سابقه‌اش در کشتی، دوباره حریف را به زمین زد و یک بار دیگر او را در حالت صلیبی گرفتار کرد.

وقتی ضربات پیاپی علی‌اکبری به سر و صورت حریف ایتالیایی ادامه داشت، داور مجبور شد درحالی که چهار دقیقه و ۲ ثانیه از زمان مسابقه می‌گذشت آن را متوقف و علی‌اکبری را برنده اعلام کند.

علی‌اکبری ۲ دیدار پیشین خود در این سازمان را با شکست پشت سر گذاشته بود اما پس از اینکه همکاری «علیرضا استکی» سرمربی تیم ملی بوکس ایران را دوباره شروع کرد، به آمادگی بهتری رسید و امروز سرانجام به نخستین برد خود دست یافت.

کد خبر : ۱۰۶۶۷۴
0
۰
ارسال نظر