نظر عجیب و خبرساز “احمدی نژاد” درباره حوادث ورزشگاه مشهد!

حواشی بازی ایران و لبنان و برخورد با زنان در ورزشگاه باعث شد موجی از انتقادها راه بیفتد؛ همچنین احمدی نژاد هم واکنش جالبی نشان داد.

نظر عجیب و خبرساز “احمدی نژاد” درباره حوادث ورزشگاه مشهد!
کد خبر : ۸۱۸۵۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از کانال تلگرامی دولت بهار، منتسب به هواداران رئیس دولت نهم و دهم با انتشار توئیتی از واکنش احمدی نژاد به حوادث اخیر مشهد خبر داد.

این رسانه نزدیک به احمدی‌نژاد نوشت: رئیس دولت بهار در توئیتر خود آورده است: اگر ۱۶ سال قبل با لج‌بازی و بهانه جویی، زنان را از حق مسلم حضور در ورزشگاه منع نمی‌کردند، امروز با این افتضاح حیثیت ملت ایران در پیش چشم جهانیان به حراج گذاشته نمی‌شد.

انتقاد محمود احمدی نژاد از برخورد با زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد

به نقل از خبرآنلاین ، محمود احمدی‌نژاد،آغاز سال ۱۳۸۵ با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان تربیت‌بدنی بر «ضرورت اختصاص جایگاه ویژه‌ای برای بانوان» تأکید کرد.

باوجود همسویی سیاسی و ایدئولوژیک احمدی‌نژاد و اصولگرایان، ورود رئیس‌جمهور وقت به منطقه ممنوعه، تحمل نشد و بلافاصله انتقادهای تند و پرتعداد اصولگرایان و حتی روحانیون حامی احمدی‌نژاد، روانه رئیس‌جمهور شد و یکی از نخستین اختلاف‌های طرفین در ماه‌عسل سیاسی‌شان را شکل داد.

نهایتاً نیز مقاومت اصولگرایان موجب شد تا احمدی‌نژاد، برخلاف رویه معمول خود، عقب‌نشینی اجباری کند و از پیگیری موضوع منصرف شود.

کد خبر : ۸۱۸۵۲
0
۰
ارسال نظر