نبرد تراکتور با پاختاکور ازبکستان در اولین بازی لیگ قهرمانان 2021

تراکتور در اولین بازی لیگ قهرمانان 2021 به مصاف پاختاکور ازبکسنتان می رود.

نبرد تراکتور با پاختاکور ازبکستان در اولین بازی لیگ قهرمانان 2021
کد خبر : ۱۵۴۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح و به نقل از ورزش سه، لیگ قهرمانان آسیا 2018 آخرین حضور آسیایی تیم تراکتور تا پیش از این دوره بود.

کسب مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران

این تیم پس از چند سال دوری از آسیا، با کسب مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را به دست آورد.

شاگردان خطیبی در حالی در اولین بازی شان فردا به مصاف پاختاکور می روند که در ترکیب خود یک بازیکن را دارند که پیش از این و در سال 2016 با لباس تراکتور، مقابل نماینده ازبکستان به میدان رفته بود.

بیشتر بخوانید:‌ سرنوشت دانشگر مشخص شد

درباره محمدرضا اخباری

اخباری جوان در آن دوره که اولین مقطع حضورش در تراکتور بود، درون دروازه سرخ پوشان حضور داشت و موفق شد با درخشش در دور گروهی، یکی از ارکان اصلی صعود تیمش به دور یک هشتم نهایی لقب بگیرد.

نبرد تراکتور با پاختاکور ازبکستان در اولین بازی لیگ قهرمانان 2021 محمدرضا اخباری

او در بازی فردا شب تراکتور مقابل پاختاکور، تنها بازمانده سرخ پوشان از آخرین دیدار با نماینده ازبکستان به حساب می آید و امیدوار است که بتواند عملکرد خوب خود در تقابل آخر را که همراه با کلین شیت بود را دوباره تکرار کند.

تراکتور به عنوان یکی از پر طرفدارترین تیمهای آسیا اینبار در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به دنبال موفقیت است تا هواداران پرشور خود را خوشحال کند. تراکتورسازی در اولین گام به مصاف پاختاکور می رود.

زمان بازی تراکتور و پاختاکور

بازی تراکتور و پاختاکور چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

گفتنی است که تراکتور تاکنون 4 مرتبه به مصاف تیم های ازبکستانی رفته که حاصل این تقابل ها ۳ باخت و یک برد بود. آخرین بازی این تیم در مصاف با پاختاکور ازبکستان، تنها برد سرخ پوشان در برابر نمایندگان ازبکستان را به همراه داشت . بازی که تراکتور با دو گل سعید آقایی و سزار پاختاکور را در تبریز شکست داد.

کد خبر : ۱۵۴۷۹
0
۰
ارسال نظر