مشهورترین زنان با شوهران کوچک تر از خودشان/عکس

سلبریتی های هالیوودی با اختلاف سنی زیاد با همسرانشان مشکلی ندارند در این مطلب زنان مشهوری معرفی می شوند که از شوهرانشان بزرگ تر هستند.

مشهورترین زنان با شوهران کوچک تر از خودشان/عکس
کد خبر : ۵۶۱۱۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ بعضی از افراد اعتقاد دارند که در ازدواج، زن هرگز نباید از مرد بزرگتر باشد اما ممکن است این مسئله برای بعضی دیگر اهمیت چندانی نداشته باشد. جالب است بدانید که تعداد زیادی از سلبریتی ها هم هستند که از شوهرانشان سن بیشتری دارند. به همین دلیل در این قسمت تعدادی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

گبریل یونیون

گبریل یکی از همان افرادی است که سنش اصلاً به خودش نمی خورد و جوان تر از سن واقعی اش به نظر می رسد. جالب است بدانید که او 49 سال سن دارد و 10 سال از همسرش بزرگتر است. یعنی همسر او دایان واد فقط 39 سال سن دارد. این دو در سال 2014 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 2018 صاحب فرزند شدند.

بیشتر بخوانید: تصاویر/ سلبریتی هایی که با جراحی زیبا شدند

بریتنی اسپیرز

بریتنی و همسرش سام اصغری در یک موزیک ویدئو با یکدیگر آشنا شدند که مربوط به سال 2016 است. جالب است بدانید که بریتنی 39 سال سن دارد؛ در حالی که همسر فیتنس کار او فقط 27 سالش است و این دو 12 سال فاصله سنی دارند.

بریتنی و همسرش سام اصغری

شکیرا

شکیرا، خواننده و آهنگساز معروف و همسر او پیکه، یک فوتبالیست است. این دو جزء افراد مشهوری هستند که خانم از آقا بزرگتر است. این دو نفر ده سال اختلاف سنی دارند و تاریخ تولد آن ها دقیقاً یکی است. شکیرا در دوم فوریه 44 ساله می شود در حالی که پیکه 34 سال خواهد شد.

شکیرا، خواننده و آهنگساز معروف و همسر او پیکه

اولیویا وایلد

اولیدیا و هری هم جزء زوج هایی هستند که به تازگی با یکدیگر ازدواج کرده اند. البته از خیلی وقت پیش با یکدیگر آشنایی داشتند اما 9 سال از یکدیگر دور بودند. اولیویا بازیگر و کارگردان مشهور 36 سال سن دارد و شوهرش خواننده ای است که فقط 27 سال سن دارد و اکنون قرار است که مراسم عروسی خود را برگزار کنند.

اولیدیا و هری

کیت هادسون

کیت و همسرش از سال 2017 در کنار هم بودند و یک دختر کوچولو به نام رانی دارند که در سال 2018 متولد شده است. جالب است بدانید که کیت از ازدواج قبلی اش دو پسر دارد. کیت حدوداً 7 سال از همسرش بزرگتر است. او 41 سال و همسرش 34 سال سن دارد.

لیزا بونت

لیزا و همسرش 12 سال اختلاف سن دارند. لیزا 53 سال و همسرش 31 سال سن دارد. این دو نفر در سال 2004 با یکدیگر آشنا شدند و سال 2017 با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون یک دختر 13 ساله دارند.

کورتنی کاکس

همسر کورتنی 12 سال از او کوچکتر است. یعنی خودش 56 سال و همسرش 44 سال سن دارد. این زوج اولین بار در سال 2013 یکدیگر را ملاقات کردند، در سال 2015 از دیگر جدا شدند و دوباره در سال 2016 به یکدیگر برگشتند.

پریانکا چوپرا

طرفداران پریانکا، به شدت از ازدواج او متعجب شدند. پریانکا و شوهرش بعد از 3 سال آشنایی، با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون رابطه آن ها قوی تر از پیش است. این بازیگر خانم 38 سال سن دارد، در حالی که همسر خواننده اش 28 ساله است.

پریانکا و شوهرش

هایدی کلوم

هایدی با فردی ازدواج کرد که 16 سال از او کوچک تر است. خود این مدل 47 سال سن دارد و همسرش فقط 31 ساله است و خودش در مصاحبه ای اعلام کرد که همسرم خیلی جوان تر از من است و بسیاری از افراد متعجب می شوند که چرا ما با یکدیگر ازدواج کردیم اما من خیلی به این قضیه اهمیت نمی دهم و دوست دارم یک زندگی شاد داشته باشم؛ بدون اینکه نگران نظرات بقیه باشم.

ماریا کری

ماریا یکی از مشهورترین زنان روی کره زمین محسوب می شود که هم اکنون یک خواننده 50 ساله است و قصد دارد با یک پسر 37 ساله ازدواج کند. آن ها در اواخر سال 2016 با یکدیگر آشنا شدند و مدتی در سال 2017 از یکدیگر جدا بودند و اکنون دوباره به هم برگشته اند و قصد دارند مجدد ازدواج کنند.

کلویی کارداشیان

کلویی هم اکنون جزء افراد مشهوری است که 17 سال از همسرش بزرگتر است. کلویی 36 سال سن دارد و همسرش 29 ساله است. این دو نفر، دو دختر هم دارند.

کلویی 36 سال سن دارد و همسرش 29 ساله

مگان مولالی

مگان از سال 2003 ازدواج کرد. او اکنون 62 سال سن دارد اما همسرش 50 ساله است. او گفت هنگامی که همسرم را ملاقات کردم، 41 ساله بودم و او خیلی از من جوان تر بود اما اجازه ندادم که این رابطه به هم بخورد زیرا احساس می کردم که ما نیمه گمشده هم هستیم.

کریس جنر

کریس یک ستاره مشهور 65 ساله است و همسرش فقط 40 سال سن دارد. او هم جزء خانواده کارداشیان می باشد و در کنار آن ها زندگی کرده و دخترش همسن کیم کارداشیان است اما این دو با وجود تفاوت سنی بسیار زیاد، باز هم زندگی خوبی در کنار یکدیگر دارند.

کد خبر : ۵۶۱۱۶
0
۰
ارسال نظر