مرکز فروش نردبان سه تکه در کجا قرار دارد؟

اگر قصد خرید نردبان سه تکه را داشته باشید، بهترین کار خرید از یک مرکز فروش نردبان است چرا که مطمئناً در این مراکز، به دلیل وجود تعداد زیاد نردبان، قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت و علاوه بر این، معمولاً در مراکز فروش، کالاها با قیمت مناسب تری به فروش میرسند.

مرکز فروش نردبان سه تکه در کجا قرار دارد؟
کد خبر : ۱۰۸۳۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

اگر شما هم به دنبال یک مرکز فروش نردبان سه تکه هستید و میخواهید بدانید مرکز فروش نردبان سه کته در کجا قرار دارد، باید بگوییم این مقاله برای شما نوشته شده است پس تا انتها با ما همراه باشید. توصیه میکنیم قبل از خرید، با انواع نردبان آشنا شوید چرا که این آشنایی به شما دید بهتری میدهد تا نردبان را بر اساس نیاز خود و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، تهیه نمایید.

انواع نردبان سه تکه

واقعیت این است که برای انجام کار در ارتفاع بیش از دو متر یه نردبان نیاز داریم. فرقی ندارد که نردبان را برای تمیز کردن نمای ساختمان بخواهید یا تعویض لامپ و نصب پرده، در هر صورت استاندارد و ایمن بودن نردبان یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

نردبان سه تکه یکی از پر فروش ترین مدل های نردبان است که به دلیل ابعاد و اندازه های مختلفی که دارد، به راحتی برای انجام کارهای نیمه صنعتی و صنعتی قابل استفاده است. ابعاد نردبان سه تکه از 5 متری با 21 پله تا 10 متری با 36 پله متغیر است که شما میتوانید بر اساس نیازی که دارید، نردبان مورد نظر خود را از مرکز فروش نردبان سه تکه، خریداری نمایید.

بهترین نردبان سه تکه بازار کدام است؟

اشاره کردیم که تنوع بالایی از نردبان سه تکه در بازار وجود دارد. به همین دلیل افرادی که برای خرید نردبان به مراکز فروش و یا سایت های فروش نربان مراجعه میکنند، با این سوال مواجه میشوند که بهترین نردبان سه تکه کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهترین نردبان، آن نردبانی است که نیاز شما را برطرف کند. به عبارت دیگر گام اول خرید هر کالایی از جمله نردبان این است که بدانید نیاز شما چیست و نردبان را برای چه هدفی خریداری میکنید؟

به عنوان مثال اگر هدف شما از خرید نردبان، مصارف خانگی نظیر تعویض لامپ، نصب پرده و یا نظافت دیوارها است، یک نردبان کوچک با ارتفاع کم نیز، پاسخگوی نیاز شماست. اما اگر قصد خرید نردبان برای انجام کارهای صنعتی مانند سیم کشی برق، نماشویی، عملیات امداد و نجات و مواردی از این دست را دارید، باید یک نردبان با ارتفاع 5 متر به بالا خریداری نمایید.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با انواع نردبان سه تکه، برخی از پر فروش ترین مدل های نردبان سه تکه را به شما معرفی میکنیم تا برای خرید، دید بازتری داشته باشید.

نردبان مخابراتی 3 تکه ۲۴ پله 6 متری

نردبان سه تکه 24 پله که به نردبان مخابراتی معروف شده است، در ابتدا برای انجام کارهایی مثل سیم کشی برق یا تلفن توسط شرکت مخابرات استفاده میشد، از این رو به نردبان مخابراتی معروف شده است. این نردبان همانطور که از نامش پیداست، دارای ارتفاع 6 متر و دارای 24 پله است. اصلی ترین مزیت این نردبان، کشویی بودن آن است.

کشویی بودن نردبان به شما این امکان را میدهد که نردبان را برای ارتفاع مورد نظر به راحتی تنظیم کنید. علاوه بر این نردبان های کشویی در هنگام بسته بودن، کمترین فضای ممکن را اشغال میکند و در حالت بسته به راحتی با یک ماشین شخصی قابل جا به جایی است. برای خرید نردبان، باید مشخصات فنی آن را بدانید کع مشخصات مشخصات فنی نردبان مخابراتی 3 تکه ۲۴ پله 6 متری به شرح زیر است:

مشخصات فنی نردبان مخابراتی 3 تکه ۲۴ پله 6 متری
تعداد کشوها ۳ کشو ریلی
تعداد پله ها ۲۴ پله
تعداد پله در هر طرف ۸ پله
ارتفاع در حالت بسته ۲.۳ متر
ارتفاع در حالت باز ۵.7 متر
حالت های قابل استفاده هشتی، مستقیم، جدا
وزن نردبان ۱۷ کیلوگرم
عرض کشو اول ۴۲ سانتیمتر
عرض کشو دوم ۳۶ سانتیمتر
عرض کشو سوم ۳۰ سانتیمتر

از نردبان سه تکه مخابراتی میتوان برای انبارگردانی در فروشگاه‌های بزرگ، کارگاه‌های تولیدی و نجاری و نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان و موارد مشابه میتوان استفاده کرد.

نردبان مخابراتی ۳ تکه ۲۷ پله 7 متری

یکی دیگر از نردبان های بسیار پر کاربرد برای انجام کارهای صنعتی، نردبان 7 متری سه تکه است. این نردبان نیز به صورت کشویی طراحی شده و به راحتی برای انجام کارهایی که در ارتفاع های مختلف تا حداکثر 7 متر، به صورت دلخواه قابل تنظیم است.

نردبان 7 متری نیز به دلیل کشویی بودن فضای کمی را اشغال میکند و در عین استاندارد بودن و محکم بودن، وزن مناسبی دارد و به راحتی با یک ماشین شخصی قابل جا به جایی است. در ادامه مشخصات فنی این نردبان را برای شما توضیح میدهیم:

مشخصات فنی نردبان مخابراتی ۳ تکه ۲۷ پله 7 متری
تعداد کشوها ۳ کشو ریلی
تعداد پله ها ۲7 پله
تعداد پله در هر طرف 9 پله
ارتفاع در حالت بسته ۲.6 متر
ارتفاع در حالت باز 6.60 متر
حالت های قابل استفاده هشتی، مستقیم، جدا
وزن نردبان ۱9 کیلوگرم
عرض کشو اول ۴۲ سانتیمتر
عرض کشو دوم ۳۶ سانتیمتر
عرض کشو سوم ۳۰ سانتیمتر

از نردبان 7 متری سه تکه کشویی برای کارهایی نظیر خدمات نظاقت ساختمان و نماشویی، سیم کشی و تعمیرات کابل های برق، استفاده در مساجد با سقف بلند برای تنظیم بلندگو و باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی استفاده میشود.

نردبان مخابراتی 3 تکه30 پله 8 متری

اگر به یک نردبان صنعتی با ارتفاع بیش از 7 متر نیاز دارید، قطعا نردبان مخابراتی 3 تکه 8 متری یک انتخاب منطقی برای شماست. این نردبان همانطور که از نامش پیداست یک نردبان با ارتفاع 8 متر است که به صورت سه تکه، هر تکه دارای 10 پله و قابل تنظیم در ارتفاع دلخواه است. مشخصات فنی این نردبان به شرح زیر است:

مشخصات فنی نردبان مخابراتی 3 تکه30 پله 8 متری
تعداد کشوها ۳ کشو ریلی
تعداد پله ها 30 پله
تعداد پله در هر طرف 10 پله
ارتفاع در حالت بسته ۲.90 متر
ارتفاع در حالت باز 7.20 متر
حالت های قابل استفاده هشتی، مستقیم، جدا
وزن نردبان 21 کیلوگرم
عرض کشو اول ۴۲ سانتیمتر
عرض کشو دوم ۳۶ سانتیمتر
عرض کشو سوم ۳۰ سانتیمتر

از این نردبان میتوان برای عملیات امداد و نجات، سیم کشی های برق و مخابرات و نماشویی ساختمان های بلندمرتبه استفاده کرد. همانطور که اشاره کردیم، نردبان های سه تکه تنوع بالایی دارند و تا ارتفاع 10 متر متغیر هستند.

بهترین مارک نردبان سه تکه چیست؟

تا این جا با پر فروش ترین انواع نردبان سه تکه آشنا شدید. احتمالاً حالا مهمترین سوال شما این است که در بین انواع برندهای تولید کننده نردبان، کدام نردبان بهترین مارک است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در حال حاضر نردبان های موجود در بازار همگی از استانداردهای بالایی برخوردارند و ایمنی کاربر را به خوبی تامین میکنند.

اگر بخواهیم از بین برندهای موجود، خرید نردبان از برند خاصی را به شما توصیه کنیم، نردبان های برند آلیان صنعت که با نام جهان ارتفاع نیز شناخته میشود از استاندارد بالایی برخوردارند. کلیه نردبان های این شرکت از جنس آلومینیوم خالص با آلیاژ ۶۰۶۳ ساخته میشوند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

کد خبر : ۱۰۸۳۵۷
0
۰
ارسال نظر