مد جدید؛ امسال اینجوری تیپ بزنید

اگر به مد اهمیت ویژه ای می دهید و می خواهید در سال جدید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید، همراه این بخش باشید.

مد جدید؛ امسال اینجوری تیپ بزنید
کد خبر : ۷۳۴۴۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ با نزدیک شدن به عید طراحان لباس مدل مانتوهای مد سال را طراحی می کنند. اگر به دنبال استایل جذاب و زیبا هستید، از مدل مانتوهایی که امسال مد هستند ایده بگیرید.

مانتو یکی از اصلی ترین پوشش های بانوان در بیرون از منزل و موقعیت های مختلف محسوب می شود. هر سال قبل از فرا رسیدن سال نو متخصصان مد و زیبایی انواع مدل مانتو را برای عید طراحی می کنند.

بیشتر بخوانید: عید 1401 چه شلوارهایی مد می شود؟

کت و شلوار

مانتو کتی یکی از مانتو های ترند امسال است که در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد. در دنیای مد از این مدل در موقعیت های گوناگونی مانند موقعیت های رسمی و کژوال استفاده می کنند. مانتو کتی در مدل های متفاوت اورسایز، طرح کت مردانه، مانتو کتی غیررسمی و …. وجود دارند. عید امسال مانتو کتی را با شلوار همرنگ آن بپوشید تا استایلی خاص و به روز داشته باشید. استایل مونوکروم شما را کشیده‌تر نشان می دهد.

مانتو ژاکارد

پارچه های ژاکارد یکی از ترندترین پارچه ها هستند که امسال برای دوخت مانتو از آنها استفاده شده است. پارچه های ژاکارد در مدت زمان طولانی بدون چروک باقی مانده و رنگشان تغییرخاصی نمی کند.مدل مانتو ژاکارد به دلیل وجود طرح های برجسته بیشتر حالت مانتو مجلسی دارند. اگر می خواهید این نوع مانتو را در موقعیت های روزمره خود استفاده کنید بهتراست دوخت ساده تری داشته و طرح های برجسته و شاینی نداشته باشد.

وست و شومیز

یکی از محبوبترین استایلها که امسال نیز ترند است، ست وست و شومیز می باشد. وست به پوششی بدون آستین و جلو باز می گویند که با دکمه یا زیپ بسته می‌شود و برای بالا تنه می‌باشد. وستها در انواع مختلف بلند و کوتاه و با طرحها و پارچه های گوناگون تولید می شوند. استایل وست با شومیز و شلوار که در تمام فصلها قابل پوشیدن است و برای موقعیت کژوال می توان از آن استفاده نمود.

مانتو سوزندوزی و سنتی

مانتو سوزن دوزی شده و سنتی جز مانتوهای پرطرفدار در بین خانم ها است زیرا دارای طرح های بسیار خاص و ویژه ای هستند. این مانتو ها بر اساس المان هایی که از لباس محلی گرفته شده دوخته شده اند. مانتوهای سنتی دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است، برای عید از میان این مانتو ها خوش رنگ ترین آنها را برگزینید تا بهار امسال استایلی بی نظیر داشته باشید.

مانتو آستین پفی

یکی از مهمترین بخش های مانتو مدل آستین آن است که تقریبا بیشترین تاثیر را در زیبای مانتو دارد. مانتوهای آستین پفی که سال گذشته هم جزو ترندها محسوب می شدند، امسال نیز طرفداران فراوانی دارند. آستین های پفی برای انواع مدل مانتو حریر، مانتوهای مجلسی بلند و کوتاه، مانتو بهاره و تابستانه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

مانتو عروسکی

مانتوهای عروسکی که به عنوان مانتو فانتزی نیز شناخته می شوند، یکی از مانتوهای ترند دخترانه و زنانه هستند که استایل خاص و زیبایی به فرد می بخشند. انواع مدل مانتو عروسکی کوتاه هستند و دارای پف و چین زیاد می باشند. این نوع مانتو ها برای افراد لاغر اندام مناسب می باشند. پیشنهاد می کنیم که مانتوهای عروسکی را بخرید که پارچه آنها کمی آهار دارند و دارای ایستایی مناسبی می باشند.

مانتو شومیزی

هر سال با فرا رسیدن بهار و گرمتر شدن هوا مانتوهایی ترند می شوند که راحت و خنک باشند. یکی از مانتوهای راحت، سبک و خنکی که می توان در روزهای بهاری از آن استفاده کرد، مانتو شومیزی می باشد. شومیز مانتویی بلند یک آیتم بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. شومیز مانتویی در انواع مختلفی مانند بغل چاک‌دار، جلوی کوتاه با پشت بلند، آستین رگلان یا کیمونو و یا با آستین‌های پفی و مچ دار طراحی و تولید می‌شوند.

مانتو طرح بابونه

مانتوهای بهاره گلدار یکی از گزینه های محبوب نزد خانم هایی است که دوست دارند مانتویی را با تم های بهاره انتخاب کنند. مانتوهای گلدار در انواع مختلفی در بازار موجود هستند، یکی از انواع این مانتوها که امسال جزو ترندها می باشد، مانتو با طرح بابونه است که استایل شما را خاص و زیبا و بهاری خواهد کرد. بهتر است بعد از انتخاب یک مانتو بهاری زیبا و گلدار اکسسوری خود را ساده‌تر انتخاب کنید.

مانتو خامه دوزی

برای دوخت مانتوهای بهاره از پارچه های خامه دوزی شده استفاده می شود. مدل مانتو خامه دوزی از انواع طرح های شیک و خاص می باشند که دارای رنگ هایی متنوع هستند. برای شیک و جذاب تر به نظر رسیدن در بهار امسال بهتر است رنگ مانتو را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

پیراهن های بلند

یکی دیگر از مدل مانتوهایی که امسال توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نموده است، مدل مانتو پیراهنی می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. این مانتو نشانه‌هایی از استایل و پوشش خانم‌های ایرانی در قدیم دارد که به شکل مدرن امروزی درآمده است. اگر به دنبال داشتن یک استایل کاملا خانمانه و منحصر به فرد هستید، این مدل مانتو را برای عید امسالتان انتخاب کنید.

کد خبر : ۷۳۴۴۷
0
۰
ارسال نظر