محبوب ترین بازیگر زن سریال های ایرانی کیست؟

در نظرسنجی یکی از صفحات اینستاگرامی حوزه سینمای ایران، طناز طباطبایی به عنوان محبوب‌ترین بازیگر زن سریال‌های درحال انتشار نمایش خانگی انتخاب شده است.

محبوب ترین بازیگر زن سریال های ایرانی کیست؟
کد خبر : ۱۰۱۱۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین‌ها؛ ویشکا آسایش، رعنا آزادی‌ ور، پردیس احمدیه، الهام اخوان، پری ناز ایزدیار، مریلا زارعی، طناز طباطبایی، شبنم قربانی، باران کوثری و مریم مومن نامزدهای این رقابت بودند و خب مطابق تمام این سال‌ها می‌شد حدس زد که طناز، پیروز این نظرسنجی خواهد شد.

محبوب‌ترین زن سینمای ایران واقعا بازیگر خوبی‌ست؟

البته پریناز ایزدیار که با جیران در نمایش خانگی حاضر است هم ظاهرا بین مخاطبان محبوبیت زیادی داشته و در شمارش آرا، رقابت تنگاتنگی با طلای یاغی داشته ولی هنوز هم انگار این طناز است که کراش اول عرصه تصویر است.

بیشتر بخوانید: با لو رفتن داستان سریال "یاغی" راز مخفی طلا بر ملا شد!

پس از اعلام نتایج این نظرسنجی، یکی دیگر از صفحات حوزه سینما در واکنش به اقبال بیشتر مخاطبان به طناز نوشت: هر که بامش بیش، برفش بیشتر. بام = فن و کراش و برف = رای.

به نظر می‌رسد این تحلیل آنچنان هم بی‌راه نیست چرا که اگر بخواهیم از بُعد فنی به ماجرا نگاه کنیم، هستند بازیگرانی که به مراتب عملکرد بهتری دارند ولی همیشه در سایه باقی ماندند.

از ابتدای پخش سریال یاغی تا به امروز زوج بهمن و طلا با بازی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی با یک رویکرد تبلیغی در صدر سوژه‌های اینستاگرامی بودند و سیل تمجیدها سمتشان روانه می‌شد. ولی نکته‌ای که در این میان وجود دارد اختلاف فاحش دیالوگ‌ها و اکت‌های این دو کاراکتر با اغلب این تمجیدهاست.

در واقع موج مثبتی‌ که از مخاطب می‌گیرند را باید مدیون وایرال شدن ویدئوهایشان در شبکه‌های اجتماعی باشند تا چیز دیگری.

بهمن ماه سال گذشته بود که طناز طباطبایی برای دومین بار در سه سال اخیر سیمرغ بلورین جشنوراه فجر را فتح کرد. او برای بازی در فیلم بی‌رویا به این عنوان دست یافت.

نظر کاربران درباره بازی طناز طباطبایی چیست؟

کبیر امیر: خود طناز طباطبایی و مونیکا بلوچی هم نمی‌دونن چی دارن که مردم انقد دوسشون دارن!

آلان ویسی: البته که خانم هدیه تهرانی، تراز هستند. اما خب….خانم کرامتی، حسنِ ملاحتِ جهانِ باقی و فانی و موازی هستند. اسمِ طناز طباطبایی رو هم نیارید که شوخی‌شم زشته واقعاً.

«یزدان» درباره کاراکتر طلا: با اینکه فک میکردم این سریال قراره کلیشه ای باشه ولی خوب در اورده بودنش ولی با اکتای ضعیف طناز طباطبایی داستان لو رفت و این خراب کرد. حیف این سریال بود واقعا

دانیال: فیلم "بی رویا" با همه‌ی ضعف‌هاش یکی از بهترین فیلمهایی بود که تو سینمای ایران دیدم، به نظرم بزرگترین ضعف فیلم به غیر از ضعف‌های روایت داستان، بازی شلوغ و بسیار بد طناز طباطبایی بود، ولی با این حال دیدنش رو توصیه میکنم.

یاسمن الملوک: انصافا یاغی با زخم کاری مقایسه کردنی نیست.

جواد عزتی خیلی با هیبت‌تره

رعنا آزادی‌ور یکم بهتر از طناز طباطباییه

ولی انصافا عاطی هزار برابر بهتر از هانیه توسلی داره بازی می‌کنه

هنوزم یادم میفته چطوری قسمت آخر رو با بازی بدش خراب کرد حالم بد میشه.

کد خبر : ۱۰۱۱۹۹
0
۰
ارسال نظر