متن پیام تشکر خانواده شیده لالمی

در پی درگذشت شیده لامعی خبرنگار حرفه ای و پر کار مطبوعات؛ خانواده این عزیز از تمام کسانی که با آنها ابراز همدردی کردند در پیامی تشکر و قدردانی داشتند.

متن پیام تشکر خانواده شیده لالمی
کد خبر : ۴۶۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

با انتشار پیامی خانواده مرحوم شیده لالمی از تمام کسانی که در درگذشت «دختر پرکار، متعهد به حرفه و مردم» خاندان لالمی ابراز همدردی کرده‌اند، تشکر کردند.

بخوانید: علت درگذشت علی اکرمی روزنامه نگار

متن پیام مادر، پدر و برادر مرحوم شیده لالمی

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و غم و اندوه فراوان اعلام می‌کنیم دختر عزیزمان شیده به‌صورت غیرمنتظره‌ای و بر اثر مسمومیت ناشی از گاز، دار فانی را وداع گفت و خانواده و نیز دوستان و همکاران خود را عزادار کرده و تنها گذاشته است. شیده ما دختری پرکار و متعهد به حرفه و مردم خودش بود.

انتخاب شیده برای ما باورکردنی نیست و می‌دانیم پذیرش آن همچنان که برای ما سخت و دشوار است برای شما هم همین‌طور است. از این‌که نتوانستیم به علت شرایط کرونایی از همه شما عزیزان دعوت کنیم و اطلاع‌رسانی انجام دهیم ما را خواهید بخشید.

این روش و منش شیده بود که هیچ زحمت و خطری را متوجه دیگران نکند. ما کل دیروز و امروز، دهها پیام و ابراز همدردی از طرف دوستان، همکاران، فامیل و علاقه‌مندان به شیده دریافت کردیم. از اینکه در شرایط مناسبی نیستیم که بتوانیم از تک‌تک شما دوستان و همراهان قدردانی کنیم پوزش می‌خواهیم.

در صورتی که شرایط خانواده، فامیل و وضعیت شیوع کرونا اجازه بدهد در اولین فرصت تلاش می‌کنیم برنامه‌ای شایسته برای شیده عزیزمان برگزار کنیم.»

منبع: رکنا

کد خبر : ۴۶۷۳
0
۰
ارسال نظر